اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت‌نام الکترونیکی حج تمتع زائران گلستان از 9 اسفند/ اعزام 13 کاروان به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان گلستان از آغاز ثبت نام زائران حج تمتع سال 1399 خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز جمعه نهم اسفند در گلستان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

ثبت‌نام الکترونیکی حج تمتع زائران گلستان از 9 اسفند/ اعزام 13 کاروان به سرزمین وحی

سیدعلی میرقاسم‌پور صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ثبت‌نام حج تمتع سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور فردا نهم اسفند ساعت ۱۰ صبح در استان گلستان انجام می‌شود فرآیند ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است.

وی تصریح کرد: سازمان حج تمتع اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز به حضور فیزیکی زائران در دفاتر کاروان‌ها نیست و زائران می‌تواند به صورت غیرحضوری و الکترونیکی با وارد شدن به سامانه حج تمتع نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان گلستان از زائران خواست فرآیند ثبت‌نام را هر چه سریع‌تر انجام دهند و افزود: لازم است که افراد اطلاعات فیش را در سامانه حج ثبت و تکمیل کرده و بدون دغدغه نسبت به فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

میرقاسم‌پور بیان کرد: در این مرحله دارندگان فیش حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ می‌توانند وارد سامانه شده و ثبت‌نام‌شان را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر ظرفیت کاروان خالی ماند مرحله بعدی ثبت‌نام فراخوان برای کسانی که تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ فیش دارند پیش‌بینی شده است و این افراد می‌توانند ۲۱ اسفند ماه نسبت به ثبت‌نام و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: در حج تمتع سال ۱۳۹۹ در سطح کشور ۸۸ هزار و ۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که از این تعداد سهم استان گلستان در حال حاضر در مرحله اول ۲ هزار نفر است که در قالب ۱۳ کاروان انجام خواهد شد.
به گفته میرقاسم‌پور؛ از استان گلستان در حج تمتع سال 1399 تعداد ۱۰ کاروان اهل سنت و سه کاروان تشیع به سفر معنوی حج مشرف می‌شوند همگی کاروان‌ها مدینه اول بوده و اعزام‌های تقریبی زائران نیمه دوم و در تیر ماه 1399 از طریق هواپیمایی ایران ایر خواهد بود.
وی گفت: هزینه سفر حج تمتع در حال حاضر با کمترین قیمت ۳۳ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان و بالاترین هزینه ۳۶ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول