اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت‌نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت استان گلستان از ثبت‌نام 28 هزار زائر در سامانه سماح این استان خبر داد.

ثبت‌نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح

سیدعلی میرقاسم پور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون 28 هزار زائر در سامانه سماح استان گلستان برای شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه شعار امسال اربعین حسینی «الحسین (ع)  یجمعنا» است، تصریح کرد: بزرگترین تجمع بشری متعلق به اربعین حسینی است و هرساله مسلمانان این توفیق را دارند که در این تجمع عظیم شرکت کنند.

* 28 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

مدیرکل حج و زیارت استان گلستان ابراز کرد: زائرینی که تا این لحظه توفیق نداشتند در سامانه سماح برای پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی ثبت‌نام کنند هرچه زودتر اقدام کنند

میرقاسم‌پور از افزایش تعداد زائرن گلستانی به کربلای معلی خبر داد و خاطرنشان کرد: تا به امروز 28 هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد افزایش ثبت‌نام‌کنندگان زائرین کربلای معلی در سامانه سماح هستیم و احتمال می‌دهیم که تعداد زائران به 35 هزار نفر هم برسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21 هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان گلستان ثبت‌نام کرده بودند، ابراز کرد: در سال جاری تاکنون 28 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح در گلستان ثبت‌نام کردند و تعداد زائران به کربلای معلی همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول