اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی توقف نکنند

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی استان، از عصر سه شنبه 6 اسفند الی بامداد پنج شنبه هشتم اسفند جاری سامانه بارشی در استان پیش بینی شده است.

احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی توقف نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن فرازجو  اظهار کرد: با توجه به اصلاحیه اخطاریه شماره 16 اداره کل هواشناسی استان گلستان در پنجم اسفند، از عصر سه شنبه 6 اسفند 98 تا بامداد پنج شنبه هشتم اسفند جاری،  بارش باران بین 40 تا 80 میلیمتر، رعد و برق، وزش باد شدید و ریزش برف در ارتفاعات بین 20 تا 40 سانتیمتر پیش بینی شده است.

فرازجو افزود: بر این اساس احتمال بالا امدن سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر  و وقوع سیلاب در حوضه‌های آبریز استان گلستان به ویژه در دره‌ها و مناطق کوهستانی طی روزهای آتی وجود دارد.

گفتنی است شرکت آب منطقه ای گلستان از هم استانی های عزیز و گردشگران محترم خواهشمند است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل ، خودداری کنند.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول