اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح «همیار انرژی» در روستای علاء سمنان اجرا شد

طرح «همیار انرژی» ویژه آموزش بانوان روستایی در زمینه مدیریت مصرف برق در روستای علاء سمنان اجرا شد.

طرح «همیار انرژی» در روستای علاء سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اختتامیه طرح همیار انرژی ویژه آموزش بانوان روستایی پیرامون راهکارهای مصرف بهینه برق ظهر امروز در روستای علاء شهرستان سمنان برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور زنان و خانواده گفت: طرح همیار انرژی با مشارکت اداره کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری سمنان و شرکت توزیع نیروی برق استان در روستاهای شهرستان سمنان به اجرا درآمد.

نرجس‌خانم هراتی اظهار کرد: در این طرح، کارشناسان شرکت توزیع برق روش‌های استفاده صحیح از انرژی الکتریکی شامل معرفی ساعات اوج مصرف، موضوعات مرتبط با روشنایی، برچسب انرژی، نحوه همکاری مشترکان در ساعات پیک بار روز و شب با صنعت برق، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار و بهره‌گیری از نور طبیعی روز به جای استفاده از روشنایی مصنوعی را آموزش دادند.

وی تصریح کرد: آموزش نحوه پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب برق مصرفی در راستای طرح ملی قبض سبز برای حذف قبوض کاغذی برق، از دیگر مواردی است که در این طرح اجرایی و آگاهی دهی شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور زنان و خانواده اضافه کرد: بانوان روستاهای رکن‌آباد، خیرآباد، جام، دوزهیر، آبخوری و علاء شهرستان سمنان در این طرح مشارکت بسیار مناسبی داشته و بروشورهای آموزشی بهینه‌سازی مصرف برق در اختیار آنان قرار گرفته است.

در اختتامیه این طرح، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسؤولان شرکت توزیع برق استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول