اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم به روش‌های پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب برق توجه کنند

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان، روش‌های پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب برق مصرفی را تشریح کرد و از مردم خواست به آن بیشتر توجه کنند.

مردم به روش‌های پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب برق توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا لشکری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وقتی تلفن همراه به اینترنت متصل است، با دنبال کردن پیوند مندرج در پیامک صورت‌حساب ارسالی، مشترک را به درگاه بانکی ارجاع می‌دهد و از آنجا می‌توان قبض را پرداخت کرد.

وی گفت: یکی از روش‌های پرداخت، بدین‌صورت است که مشترک باید شناسه قبض را در APP ثبت کرده و از طریق آن از صدور قبض جدید مطلع شده و از همان‌جا صورت‌حساب را بپردازد.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: بهره‌گیری از وب‌سایت‌ها به نشانی www.saapa.ir و درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان www.semepd.ir، از دیگر روش‌هاست که می‌توان به قسمت پرداخت صورت‌حساب مراجعه و با وارد کردن شناسه، قبض را پرداخت کرد.

لشکری با عنوان اینکه شماره‌گیری کدهای دستوری #1521*733* و #1521*741* و دنبال کردن مراحل آن یک روش دیگر پرداخت قبض است، اضافه کرد: با استفاده از دستگاه ATM و انتخاب گزینه پـرداخت قبـوض، می‌توان از این ظرفیت نیز بهره‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه با وارد کردن شناسه قبض در دستگاه POS، بدهی به مشترک اعلام و از همان‌جا می‌توان پرداخت قبض برق مصرفی را به انجام رساند، اظهار کرد: استفاده از شماره تلفن 1521 و دنبال کردن کدهای دستوری، روش دیگری برای پرداخت غیرحضوری به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه بهره‌مندی از دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی از دیگر ظرفیت‌هایی است که می‌توان شناسه قبض را به کارگزار این دفاتر اعلام و نسبت به پرداخت آن اقدام کرد، گفت: اگر مشترک تمایلی به پرداخت قبض با هیچ از روش‌های مورداشاره را ندارد، شناسه قبض خود را در اختیار فردی معتمد از نزدیکان و بستگان قرار داده و از آنان بخواهد که قبض برق مصرفی را پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: شناسه قبض 13 رقمی برای هر انشعاب برق اختصاصی و تغییرناپذیر بوده و تنها با داشتن شناسه قبض می‌توان صورت‌حساب برق را پرداخت کرد.

انتهای پیام/2249/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول