اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اصلاح بیش از ۴ هزار متر شبکه فشار متوسط برق در سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بیش از چهار هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر اعلا در منطقه جنوب سمنان در قالب رزمایش خدمت متعالی اصلاح شد.

اصلاح بیش از ۴ هزار متر شبکه فشار متوسط برق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، فرماندار شهرستان سمنان و جمعی از مسؤولان بعدازظهر امروز از پروژه اصلاح و بهسازی شبکه ۲۰ کیلوولت فشار متوسط منطقه جنوب سمنان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در بازدید مسؤولان از نحوه عملکرد همکاران عملیاتی در اجرای رزمایش خدمت متعالی گفت: با تجمیع کلیه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی این شرکت، بهسازی و بازسازی حجم وسیعی از شبکه و تأسیسات توزیع برق در نقاط مختلف این استان انجام می‌شود.

سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار کرد: با شناسایی شبکه فرسوده، قدیمی و عارضه‌دار، سناریوی طرح آماده و در زمان مقرر، با بسیج امکانات و سیمبان‌های برق‌کار، ظرف کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن، خطوط برق‌رسانی و تجهیزات معیوب بهسازی شده و افزایش بهره‌وری و کارایی و رضایت‌مندی مشترکان، ازجمله اهداف اجرای این رزمایش‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی ضربتی، بیش از چهار هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر اعلا در منطقه جنوب سمنان اصلاح شده و ۶۹ نفر نیروی اجرایی، اقدامات پیش‌بینی‌شده را به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول