اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شاهرود با حضور ۱۰ استان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات به مناسبت دهه فجر و با حضور ۱۰ استان کشور در شاهرود برپا شد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شاهرود با حضور ۱۰ استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات با حضور استان‌های گلستان، زنجان، کرمان، آذربایجان غربی و شرقی و گیلان در سالن ورزشی جهاد کشاورزی شهر شاهرود برپا شد.

حسنی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی نقاط مختلف کشور و فراهم کردن زمینه فروش تولیدات صنایع‌دستی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنر صنایع‌دستی است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: این نمایشگاه با ۶۰ غرفه صنایع‌دستی و سوغات از ۱۰ استان کشور پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول