اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

افتتاح ۱۲۷ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در دهه مبارواک فجر انقلاب اسلامی، ۱۲۷ پروژه عمرانی در دانشگشی و پااه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهرک‌های علم و فناوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

افتتاح ۱۲۷ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۲۷ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

*جزئیات پروژه‌های دهه فجر

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه‌های اعلام شده با کاربری‌های آموزشی، پژوهشی، کمک آموزشی، ورزشی سرپوشیده و روباز، خوابگاهی، فرهنگی، رفاهی، اداری، خدماتی، مدیریت سبز، محوطه‌سازی و یادمان شهدا می‌باشند که در مجموع زیربنایی بالغ بر ۱۳۵ هزار متر مربع را شامل می‌شود و جهت اتمام و بهره‌برداری از آن مبلغ ۳,۱۰۶ میلیارد ریال از اعتبارات ملی درآمد، اختصاصی، ردیف های متمرکز ستاد وزارت و کمک های خیرین هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها در دانشگاه‌های ارومیه، اصفهان، آیت ا… العظمی بروجردی، بزرگمهر قائنات، بیرجند، تفرش، جهرم، حکیم سبزواری، زابل، شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی، شهید چمران اهواز، صنعتی ارومیه، صنعتی قوچان، علم و صنعت ایران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، فنی و حرفه‌ای، گلستان، گنبد، مراغه، میبد، گیلان، هرمزگان، هنر اسلامی تبریز، ولایت و یزد، پارک‌های علم و فناوری خراسان شمالی و مازندران و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول