اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بهره‌برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح روستاهای بخش مرکزی دماوند

بخشدار مرکزی دماوند از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ‌بر 11 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

بهره‌برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح روستاهای بخش مرکزی دماوند

به گزارش خبرنگار فارس از دماوند، مهدی حیدری بخشدار مرکزی دماوند روز شنبه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های مدنظر این نهاد در این ایام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعددی در سطح روستاهای بخش مرکزی به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفت که بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه هفته دولت به منصه ظهور رسید.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در سطح روستاهای این بخش عملیات اجرایی اغلب پروژه‌های عمرانی تا پایان آبان ماه به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری قرار گرفت.

حیدری عنوان کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سطح روستاها در نظر گرفته‌شده بر اساس نیازسنجی در هر روستا به‌منظور ترمیم و تجهیز زیرساخت‌ها و رفع مشکلات بوده است.

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: دهه مبارکه فجر نیز همچون مناسبت‌های دیگر فرصتی است مغتنم به‌منظور ارائه خدمات دولت در سطح روستاها و در این دهه همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی بااعتباری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

حیدری با اشاره به مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها خاطرنشان کرد: زیرسازی و روکش آسفالت، لوله‌گذاری آب شرب، نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی و خروجی روستاها، جدول‌گذاری، احداث دیوار حائل، طراحی نصب المان در میدان‌های ورودی روستا و احداث ساختمان دهیاری از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این ایام مورد بهره‌برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های دیگری از قبیل برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال جام دهیاری‌های بخش مرکزی به مناسبت این ایام در نظر گرفته‌شده که از روزهای اخیر با شرکت ۱۰ تیم آغاز شده است.

حیدری تأکید کرد: آنچه در این مسابقات مورد تأکید قرارگرفته استفاده از جوانان بومی در سطح هر روستا به‌منظور شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی روستاها بوده است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در سطح روستاها نیز در این ایام توسط مدیران اجرایی روستاها در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول