اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

جهاد اسلامی: کشورهایی که از مقاومت فلسطین حمایت نمی‌کنند، سکوت کنند

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی، تصریح کرد، دولت‌هایی که به فلسطین سلاح نمی‌فرستند و از مقاومت حمایت نمی‌کنند، ساکت باشند.

جهاد اسلامی: کشورهایی که از مقاومت فلسطین حمایت نمی‌کنند، سکوت کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که فلسطین فروشی نیست.

البطش در یک سخنرانی از غزه که به صورت تلویزیونی در راهپیمایی مردم صنعاء یمن پخش می‌شود، گفت که «در غزه و صنعاء می‌ایستیم تا بگوییم که فلسطین فروشی نیست».

شبکه خبری «المسیره» به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد که «به ملت یمن افتخار می‌کنیم و نمود پیروزی نزدیک را در صنعاء می‌بینیم».

وی با بیان اینکه «از غزه تا صنعاء،‌خون و سرنوشت، برای مقابله با دشمنان یکی است»، اظهار داشت: «سلاح و بمب‌هایی که غزه را بمباران کرد، همان‌هایی است که یمن را بمباران کرد». 

این مقام فلسطینی ادامه داد، دشمنان «خواستند که در صنعاء، سوریه، مصر و عراق با ما بجنگند تا جبهه درگیری با دشمن صهیونیستی، ساکن و آرام باشد».

البطش، با بیان اینکه «ما بین ملتها و دولتها تمایز قائل هستیم»، خاطر نشان کرد: «ملت‌هایی که دولت‌هایشان معامله ترامپ را تأیید کردند، باید از آنان اعلام برائت کنند».

وی با اشاره به تلاش دشمنان کشورهای اسلامی برای آتش زدن این کشورها و امن نگه داشتن رژیم صهیونیستی، گفت: «بر سر خاک خود چانه‌زنی نمی‌کنیم، حتی اگر سرمان از تن جدا شود».

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه «سلاح خود را در برابر دشمن، بر زمین نخواهیم گذاشت و بر سر آن، چانه‌زنی نخواهیم کرد»، از ملت‌های مسلمان خواست که سفارتخانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سراسر جهان محاصره کنند.

البطش ادامه داد: «دولت‌هایی که به فلسطین سلاح نمی‌فرستند و از ما حمایت نمی‌کنند، ساکت باشند... ما از میهن خود دفاع خواهیم کرد و با دشمن خواهیم جنگید... تسلیم این معاملات شوم نیز نخواهیم شد».

وی در پایان خواستار حمایت تسلیحاتی از جریان مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول