اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معامله قرن برای تسلط اسرائیل بر فلسطین است

امام جمعه سقز گفت: طرح معامله قرن برای تسلط اسرائیل غاصب بر فلسطین است که مسلمانان هرگز اجازه تحقق چنین موضوعی را نخواهند داد.

معامله قرن برای تسلط اسرائیل بر فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا ملامحمود ابن‌الخیاط در خطبه‌های امروز جمعه این شهر با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای بزرگ برای مردم زجرکشیده این کشور بود و باید همواره از آن حفاظت کرد.

وی اذعان داشت: انقلاب با خون هزاران شهید و از خودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و آزادگان به چهل و یکمین سال خود رسیده است لذا باید آن را در برابر دشمنان مصون نگه داشت.

امام جمعه موقت سقز اظهار داشت: باید همه در جهت حفظ و حراست از ایران در برابر تمام دشمنان با هم متحد و به بیگانگان اجازه دخالت در امور مملکت را ندهیم.

ماموستا ابن‌الخیاط در ادامه به معامله قرن از سوی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور و اسراییل غاصب اشاره کرد و با محکوم کردن این دسیسه دشمنان، بر اتحاد تمام مسلمانان در برابر این توطئه تاکید کرد.

وی بیت‌المقدس را قبله نخست مسلمانان جهان دانست و ادامه داد: اسراییل کودک‌کش هرگز نمی‌تواند قدس را به پایتخت خود تغییر دهد و مسلمانان اجازه این کار را به او نخواهند داد.

ماموستا ابن‌الخیاط از کشورهای مسلمان خواست در برابر این اقدام ددمنشانه و خیانتکارانه آمریکا و اسراییل که می‌خواهند قدس را به بهانه معامله قرن از مسلمانان به ویژه از فلسطینیان بگیرند، با هم هم صدا و متحد شوند.

وی افزود: اگر مسلمانان در برابر دشمنان با هم متحد نشوند، این دشمنان هستند که فائق خواهند آمد.

امام جمعه موقت سقز در ادامه خطبه‌های نماز به احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمک به همنوعان خود عبادت است و احسان بر هر چیز دیگری لازم است.

وی در ادامه به امانت اشاره کرد و گفت: فرد مسلمان باید امانتدار باشد و در کاری که به او سپرده می شود خیانت نکند و کارهایش را به درستی انجام دهد تا مورد لطف پروردگار قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول