اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی به صدا در آمد

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی بامداد جمعه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی به صدا در آمد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری بامداد جمعه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند. 

گزارش برخی از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار در جنوب فلسطین اشغالی حکایت دارد. یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۳ راکت به سمت شهرک‌های مجاور غزه خبر داد.

این رسانه‌ها گزارش داده‌اند آژیرهای هشدار در شهر «سدروت»، «دانشگاه ساپیر» (در سدروت)، شورای منطقه‌ای «نگب» و چند کیبوتص (دهکده‌های اشتراکی) در مناطق اطراف به صدا درآمده است. 

شبکه خبری المیادین می‌گوید گزارش‌هایی از مجروح شدن یک نفر بر اثر سقوط راکت در منطقه سدروت دریافت شده است. حال فرد مجروح وخیم گزارش شده است. 

روزنامه تایمز اسرائیل در توضیحات تکمیلی  مدعی شد هیچ فردی در اثر این حمله راکتی مستقیماً مجروح نشده، اما یک نوازد که مادرش در حال فرار به سمت پناهگاه بوده از ناحیه سر دچار آسیب شده است.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شده سامانه گنبدآهنین دو فروند از راکت‌های شلیک‌شده را رهگیری و منهدم کرد. راکت سوم در منطقه‌ای غیرمسکونی فرود آمد. 

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول