اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخی افراد دلشان برای مذاکره لک می‌زند/ لزوم رد صلاحیت افراد ناکارآمد

امام جمعه بابل گفت: چند کشور اروپایی به رهبری فرانسه دوباره این مسئله را بیان کردند که ایران را مجاب به مذاکره کنند، امیدواریم که کذب باشد، اما با کمال تاسف برخی از افرادی که دلشان لک میزند برای مذاکره، در حال نرم کردن دل این آقایان هستند.

برخی افراد دلشان برای مذاکره لک می‌زند/ لزوم رد صلاحیت افراد ناکارآمد

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابل با تسلیت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح اظهار کرد: امام راحل روز شهادت این شهید گرانقدر را روز وحدت حوزه و دانشگاه برشمرد، حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی مهم هستند که تمام سعی دشمن بر این بود که این دو قدرت را از هم جدا کرده و باعث تفرقه شود.

وی با اشاره به اینکه در چهل سال انقلاب اسلامی زمینه وحدت حوزه و دانشگاه فراهم شد ولی کافی نبود، ادامه داد: امید در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به بیانیه رهبر معظم زمینه ارتباط جدی‌تر و قوی‌تر از گذشته میان حوزه و دانشگاه بوجود آید.

امام جمعه بابل تصریح کرد: یکی از ابزارهای مناسبی که دشمن بدست آورد، همین آثار آشوبهاست، همین اتفاقی که در عراق از جمله شهرهای کربلا و نجف رخ داد و افرادی را که کشتند و مسئله را وارونه کردند و صحنه‌های وحشتناکی که در این آشوب دشمنان ایجاد کردند.

روحانی خاطرنشان کرد: سفیر انگلستان در ایران با تمام وقاحت می‌گوید که خط قرمز کشور ایران، جمهوری اسلامی است ما باید این خط قرمز ایران را از بین ببریم، الان چند کشور اروپایی به رهبری فرانسه دوباره این مسئله را بیان کردند که ایران را مجاب به مذاکره کنند، امیدواریم که کذب باشد، اما با کمال تاسف برخی از افرادی که دلشان لک میزند برای مذاکره، در حال نرم کردن دل این آقایان هستند.

این مسئوول یادآور شد: خیلی در صدد این هستند که ایران را پای مذاکره بکشانند، با این کار نمی‌خواهند که ایران از برجام بیرون رود، مدت‌ها به دنبال جریان اینستکس نبودند ولی اخیرا دنبال این قضیه هستند، امید این کشور این است که این هوشیاری را مسئوولان داشته باشند که دست قدرتمندی بر سینه آنها بخورد و نتوانند ایران را پای مذاکره بکشانند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که وزارت امورخارجه با اقتدار و مصلحت حتی با ایستادن جلوی دشمن، با عظمت از این ملت دفاع کند، امیدواریم که سفر رئیس جمهور ژاپن در این راستا نباشد.

امام جمعه بابل با بیان اینکه ثبت نام تعداد زیادی از داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانگر اشتیاق فعالان این شهرستان نسبت به شهرهای دیگر است، افزود: برخی می‌دانند کوچکترین صلاحیتی ندارند، آمدند تا آمار رد صلاحیت‌ها را بالا ببرند تا هزینه برای جمهوری اسلامی ایران بتراشند، تقاضای مردم این است که هیئت نظارت بر انتخابات استان و کشور با تمام قدرت برخورد کند و قاطعانه تصمیم بگیرد و به وظیفه خودش با اقتدار کامل انجام دهد، گرچه ممکن است که هزینه در این رابطه داشته باشد اما هزینه برخی از افراد فاسد بسیار بیشتر است.

وی بیان کرد: نمیخواهم بگویم این شهرستان چقدر متقبل هزینه شده و چقدر محرومیت برای این شهرستان ایجاد شده است، اگر کثیری از افراد هم رد شوند این هزینه‌ها ارزش دارند،همانطور که قانون به افراد اجازه ثبت نام در انتخابات می‌دهد، همین قانون به شورای نگهبان می‌گوید افراد بی‌صلاحیت باید رد شوند.

روحانی همچنین از خدمات مرکز معلولین نوشیروانی بابل تقدیر کرد.

انتهای پیام/86040

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول