اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استخر شهدای خیبر نطنز راه‌اندازی شود

امام جمعه نطنز گفت: از مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مشکل تنها استخر شهر نطنز را برطرف و آن را راه‌اندازی کنند.

استخر شهدای خیبر نطنز راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار داشت: چند وقتی است که دولت نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی را در بند کشیده و پس از این‌که شش پسرش را به شهادت رساند و هزاران نفر از شیعیان نیجریه را شهید کرد، الان او را در حالت بیماری و حبس قرار داده است و نمی‌توانند او را تحمل کنند.

 امام جمعه نطنز با بیان این‌که حکومت ظالم دست‌نشانده آل سعود او را به جای بردن به بیمارستان، زندانی کرده که وضعیت جسمانی او وخیم است، افزود: از مجامع بین‌المللی که مدعی حقوق بشر هستند، می‌خواهیم هر چه زودتر مقدمات آزادی وی را فراهم کنند و فقط شعار حقوق بشر را سر ندهند، حقوق بشر برای آمریکا و اروپا نیست برای بقیه بشر هم هست.

 وی با اشاره به سکوت مجامع جهانی در قبال ظلم آشکار علیه شیخ زکزاکی، گفت: از دولت توقع داریم تلاش بیشتری به خرج دهد تا این مجاهد آزاد و درمان او شروع شود.

یعقوبی با اشاره به شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: باید دانشگاه انسان بسازد و حوزه و دانشگاه برای رفع مشکلات موجود بیشتر تلاش کنند، با وحدت حوزه و دانشگاه گردنه‌های مشکلات رفع می‌شود و مقدمات تمدن بزرگ اسلامی نیز فراهم می‌شود.

امام جمعه نطنز در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این برهه افراد زیادی احساس تکلیف کردند، ما ضمن ادای احترام و رعایت حقوق حریم یکدیگر یک نکته را باید بگوییم که آن کسی که احساس وظیفه کرده است باید برای مجلس برنامه داشته باشد و برای گام دوم انقلاب تلاش کند.

یعقوبی در خصوص مشکلات شهرستان نطنز گفت: توقع داریم مسؤولان برای انتقال آب زاینده‌رود به شهرستان نطنز اقدام کنند؛ چرا که وقتی شهرهای دورتر از ما مشکل آب‌شان حل شده است چرا مشکل انتقال آب ما حل نشود.

امام جمعه نطنز در خصوص تعطیلی استخر شهر نطنز بیان کرد: تنها استخر شهر تعطیل است و از آموزش و پرورش استان می‌خواهیم برای راه‌اندازی تنها استخر شهر تلاش کند.

انتهای پیام/63025/ا 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول