اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه با آمادگی کامل به استقبال بارش برف پاییزی می‌رود/ آماده‌باش 2 هزار نفر برای برف‌روبی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از آمادگی کامل شهرداری در صورت بارش برف خبر داد.

شهرداری کرمانشاه با آمادگی کامل به استقبال بارش برف پاییزی می‌رود/ آماده‌باش 2 هزار نفر برای برف‌روبی

 شهرام عارف‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه با آماده‌باش 12 دستگاه بیل بکهو، هشت دستگاه لودر،  12 تیغه برف‌روب، 18 گریدر و 40 دستگاه کمپرسی آمادگی کامل با بحران احتمالی بارش برف در شهر کرمانشاه را دارد.

وی در ادامه به سایت‌های برف‌روبی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: هشت سایت اصلی برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه دایر شده و سایت‌های فرعی در سطح مناطق نیز در حال شکل‌گیری‌ است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: مخازن شن و نمک در محل‌هایی که پیش‌بینی بحران می‌شود تعبیه شده و همچنین کیسه‌های شن و نمک توسط سایت‌های برف‌روبی درب مدارس و ادارات توزیع می‌‌شود.

عارف‌کیا در ادامه از آماده‌باش 24 ساعته، 2 هزار نیروی خدماتی برای برف‌روبی خبرداد و افزود: علاوه بر نیروهای خدماتی، نیروهای ستادی شهرداری نیز برای حل مشکلات شهروندان آماده هستند.

وی افزود: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند مشکلات و بحران‌های احتمالی در سطح شهر را با سامانه 137 به صورت 24 ساعته در میان بگذارند.

عارف‌کیا، در پایان ضمن درخواست همکاری شهروندان از آن‌ها خواست، در زمان بارش برف و یخبندان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت تردد جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول