اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام عملیات پاکسازی و برف‌روبی معابر شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: عملیات پاکسازی و برف‌روبی معابر شهرکرد، همچنان ادامه دارد.

انجام عملیات پاکسازی و برف‌روبی معابر شهرکرد

نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: عملیات پاکسازی و برف‌روبی معابر شهرکرد، همچنان ادامه دارد.

شهردار شهرکرد افزود: همزمان با بارش برف، نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری از شب گذشته تاکنون عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و یخ‌زدایی معابر را با جدیت انجام دادند که این خدمات‌رسانی در نقاط مختلف شهر اعم از معابر اصلی و فرعی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: جهت برف‌روبی معابر سه دستگاه گریدر، چهار دستگاه برف‌روب، یک دستگاه لودر، 15 دستگاه کامیون حمل و پخش شن و نمک و تانکر، یک دستگاه بیل بکهو، 6 دستگاه ماشین‌آلات سبک و 135 نفر نیروهای خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده‌اند.

غلامیان با بیان اینکه حدود 160 تن شن و نمک در نقاط حادثه‌خیز شهرکرد پخش شده است، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف‌روبی، یخ‌زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها برای روزهای برفی و بارانی انجام شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود به‌منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر جدا خوداری کرده و با توجه به لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون‌شهری استفاده کنند.

غلامیان بیان کرد: شهروندان از پارو کردن و ریختن برف پشت‌بام‌ها و حیاط به کوچه‌ها و معابر خوداری کرده و شهرداری را در این خصوص یاری کنند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه 6 اکیپ جمع‌آوری شاخه‌های شکسته و برگ درختان را بر عهده دارد، تاکید کرد: جهت جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و تامین امنیت مردم تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول