اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۱۱ ستاد برف‌روبی در سطح شهر سنندج راه‌اندازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از راه‌اندازی 11 ستاد برف‌روبی در سطح شهر در راستای خدمات‌رسانی بهتر در مواقع بارش برف و پیشگیری از یخبندان معابر در سنندج خبر داد.

۱۱ ستاد برف‌روبی در سطح شهر سنندج راه‌اندازی شد

لقمان حیدری در گفت‌وگو با خبرنکار فارس در سنندج اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای تسریع در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابان‌ها و معابر در هنگام بارش برف صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: با شروع فصل سرما و برای مقابله با یخبندان در همه معابر سطح شهر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: نقاط حادثه‌خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب‌دار نیز مخازن ماسه و نمکه تعبیه شده است.

وی از راه‌اندازی 11 ستاد برف‌روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای برف‌روبی حوزه شهرداری منطقه یک منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان 17 شهریور، در سطح حوزه شهرداری منطقه دو ستاد در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و 19/3 بهاران راه‌اندازی شده است.

حیدری همچنین اضافه کرد: سه ستاد برف‌روبی در نواحی منفصل  شهری ننله، نایسر و حسن‌آباد نیز راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول