اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ازبکستان بهترین کشور آسیا با جاذبه‌های تاریخی غنی

معاون وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی در شهر «کوالالامپور» به سفیر ازبکستان در این کشور دیپلم افتخار برای انتخاب این کشور به عنوان «بهترین کشور آسیا با جاذبه‌های تاریخی غنی» اهدا کرد.

ازبکستان بهترین کشور آسیا با جاذبه‌های تاریخی غنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «محمد بختیار بن وان چیک» معاون وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی در شهر «کوالالامپور» به «روشن عثمان اف» سفیر ازبکستان در مالزی دیپلم افتخار برای انتخاب این کشور به عنوان «بهترین کشور آسیا با جاذبه‌های تاریخی غنی» اهدا کرد.

برندگان بر اساس مطالعات اجتماعی و بازاریابی توسعه کارآفرینی در کشورهای آسیا توسط شرکت رسانه‌ای مالزی «Research House of Asia Media» انتخاب شدند.

در این مراسم حدود یک هزار نفر از بیش از 20 کشور آسیا شرکت کردند از جمله اعضای دولت، نمایندگان بازرگانی، رسانه‌های همگانی مالزی شرکت کردند.

در چارچوب این مراسم به نمایندگان شرکت‌های بزرگ آسیا، کارآفرینان، هنرپیشگان، مشاهیر و دیگر شخصیت‌های موفق برای دست آوردهای بزرگ در زمینه‌های برترین‌های آسیا و برترین‌های مالزی جوایزی اهدا شد.

در این مراسم تاکید شد که در ازبکستان 5 آثار معماری میراث جهانی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) قرار دارند و این کشور توانسته اصالت ملی و آثار زیادی فرهنگی و معماری اسلامی را حفظ کند.

نسخه الکترونیکی مجله «The Top 10 of Asia» بیش از یک میلیون مشترک دارد.

این نشریه معروف در صفحات خود در مورد میراث فرهنگی- تاریخی و معماری و همچنین پتانسیل گردشگری ازبکستان بارها مقالاتی منتشر کرده است.  

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول