اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ازبکستان و ایتالیا تفاهم‌نامه همکاری گردشگری امضا کردند

مقامات «شهرسبز» ازبکستان و شهر «کسرتا» ایتالیا در زمینه تحکیم بیش از پیش همکاری‌های گردشگری یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

ازبکستان و ایتالیا تفاهم‌نامه همکاری گردشگری امضا کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات «شهرسبز» ازبکستان و شهر «کسرتا» ایتالیا در زمینه تحکیم بیش از پیش همکاری‌های گردشگری یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

«آتابیک عالم جان اف» رئیس دفتر توسعه گردشگری استان «قشقه دریا» در این زمینه گفت: این رویداد فقط آغاز همکاری‌های ماست و در آینده همکاری‌های ما با کسرتا در زمینه گردشگری بیش از پیش توسعه می‌یابد ما همچنین برنامه ریزی می‌کنیم با دیگر شهرهای ایتالیا نیز قراردادهای همکاری امضا کنیم.

وی افزود: شهر کسرتا با آثار معماری و میراث غنی خود در بین شهرهای ایتالیا متمایز است و زیباترین کاخ ناپلئون که یکی از بهترین کاخ‌ها در اروپا در آن زمان بود و اکنون هم آن عظمت خودرا حفظ کرده در این شهر است. 

در چارچوب سفر هیئت ازبکستان به شهر کسرتا در سال جاری میلادی توافقی در خصوص گسترش همکاری‌های متقابل و تحکیم روابط با شهرداری حاصل شده است.

در سال 1992 میلادی بین ازبکستان و ایتالیا پروتکلی در مورد برقراری روابط دیپلماتیک امضا شد.

ایتالیا استقلال این کشور‌ را در تاریخ 10 ژانویه سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 24 مارس سال 1992 میلادی بین این 2 کشور روابط سیاسی برقرار شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول