اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار به مشکل شورای شهر فردیس ورود کند

امام جمعه فردیس از استاندار البرز خواست به موضوع شورای فردیس ورود کند.

استاندار به مشکل شورای شهر فردیس ورود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه های امروز نماز جمعه فردیس ضمن تبریک اعیاد ربیع و وهفته وحدت بر اتحاد مسلمانان تاکید کرد و وحدت را به عنوان استراتژی نظام اسلامی در مقابله با دشمنان دانست.

امام جمعه فردیس با اشاره به حاشیه های شورای اسلامی شهر فردیس گفت: در حالیکه باید صورتجلسه انتخاب شهردار در مهلت مقرر  به وزارت کشور ارسال شود، با گذشت بیش از ۳ هفته، همچنان ارسال نشده و از استاندار البرز توقع داریم به عنوان رئیس شورای حل اختلاف استان مسئله شورای فردیس را مورد رسیدگی قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس با یادآوری اینکه حدود ۴ ماه است شهرداری فردیس با سرپرست، اداره می شود؛ خاطرنشان کرد: برای برنامه ریزی بهتر و توسعه و پیشرفت شهر، سکان  شهرداری باید به شهردار سپرده شود تا بتواند با برنامه ریزی بلند مدت در جهت توسعه و پیشرفت شهر اقدام کند. 

وی با اشاره به درآمد مناسب شهرداری فردیس گفت: باید برای هزینه کرد این درآمد در جهت رفع مشکلات شهری و تامین آسایش مردم برنامه ریزی شود اما متاسفانه گویا شورای شهر فردیس مسائل مهمتری از مشکلات شهری دارد.

خطیب جمعه فردیس با بیان اینکه قانون، نظارت بر شوراها را به نمایندگان مجلس واگذار کرده است؛ افزود: متاسفانه همت لازم از سوی نمایندگان مجلس در خصوص شورای فردیس صورت نگرفت و این امر با تسامح انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تعیین حدود مرزی شهرستان فردیس از کرج، از استاندار البرز خواست تا نسبت به رفع مشکلات حدود و ثغود مرزی فردیس اقدام کند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول