اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پخش ویدیوی تقطیع‌شده از جلسات شورای شهر فردیس/این امر خلاف شفافیت در اطلاع‌رسانی است

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به فیلم‌هایی که اخیرا به صورت زنده و تقطیع‌شده از صحن شورا در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این امر خلاف شفافیت در اطلاع‌رسانی است.

پخش ویدیوی تقطیع‌شده از جلسات شورای شهر فردیس/این امر خلاف شفافیت در اطلاع‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، ملیحه اکبری، دبیر شورای اسلامی شهر فردیس شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به فیلم‌هایی که اخیرا به صورت زنده از صحن شورا در فضای مجازی و شبکه اینستاگرام منتشر می‌شود، گفت: این فیلم‌ها که اغلب توسط مسؤولان دفاتر اعضا با گوشی‌های هوشمند و به صورت تقطیع‌شده تنها از عضو موردنظر گرفته می‌شود، با توجه به فضای تخریبی موجود، موجب ناامیدی و دلسردی مردم نسبت به شورای اسلامی شهر فردیس می‌شود.

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه شورای فردیس قربانی افرادی شده که صحن شورا را به دفتر سینمایی تبدیل کرده‌اند، اذعان کرد: هرچقدر این فیلم‌ها جنجالی تر باشد، پرطرفدارتر است و اعضای شورا به عنوان شخصیت اول این فیلم‌ها دیگران را تخریب می‌کنند. این امر بر خلاف اصول صحیح و شفافیت در اطلاع‌رسانی است چراکه فرصت برای دیگر اعضا و پاسخگویی به این تخریب‌ها وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به انتشار فیلم و رسانه‌ای شدن شایعه بی‌اساس بمب گذاری در شورای فردیس، تصریح کرد: پیش آمدن این موضوعات موجب گله‌مندی و دلسردی بیش از پیش مردم از عملکرد نمایندگان خود در پارلمان شهری شده است.

وی با بیان اینکه ممنوعیت فیلمبرداری و پخش زنده (لایو) در شبکه‌های مجازی موجب صرفه‌جویی در وقت شورا خواهد شد، اظهار کرد: با حذف این فیلم‌ها صحبت‌های شعاری و نمایشی و شاخ و برگ دادن به موضوعات از سوی اعضا حذف می‌شود و هرعضو بر حسب ضرورت و در حدود قانون صحبت خواهد کرد.  

اکبری فیلمبرداری و پخش ویدیوی زنده و مستقیم از صحن شورا که با هدف تخریب سایر اعضا و جذب طرفدار در شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام صورت می گیرد را در شأن و جایگاه پارلمان شهری ندانست و از ریاست شورا خواست نسبت به اعلام ممنوعیت آن اقدام کند.

انتهای پیام/د/آ/1107/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول