اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راهپیمایی‌ها تا زمان استمرار کینه‌توزی آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد

استاندار گلستان گفت: تا زمانی که کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران استمرار داشته باشد، این راهپیمایی‌ها ادامه دارد.

راهپیمایی‌ها تا زمان استمرار کینه‌توزی آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس با  اشاره به راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تاکید بر انسجام مردم و حمایت آنان از جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حضور میلیونی دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهد ملت ایران شناخت واقعی از کینه توزی‌های آمریکایی‌ها نسبت به خود دارند.
وی تصریح کرد: تا زمانی که کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران استمرار داشته باشد، این راهپیمایی‌ها ادامه دارد.
وی افزود: مداخله آمریکا در امور ایران به 66 سال پیش باز می‌گردد، جائیکه دولت قانونی این کشور را در 28 مرداد 1332 ساقط کردند که البته پیش از انقلاب موفق بودند اما با انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش‌های آنان بی‌ثمر ماند.
استاندار گلستان یادآور شد: امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگری فشارها و تحریم‌های همه جانبه خود علیه ملت ایران را اعمال می‌کند اما حضور میلیونی مردم در راهپیمایی‌هایی از نوع 13 آبان نشان می‌دهد که ملت ایران چهره واقعی کینه آمریکایی را درک کرده‌اند و در مقابل آن ایستاده‌اند.

* تقدیر از حضور دانش آموزان و عموم مردم در شهرهای مختلف استان در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان
حق‌شناس ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان و عموم مردم در شهرهای مختلف استان در این راهپیمایی استکبارستیزانه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم همواره در مقابل تهدیدات خارجی ایستادگی کرده و به الگویی در سطح بین‌الملل در مواجهه با استکبار تبدیل شده است.
لازم به ذکر است راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امروز در تمام استان با حضور مردم قدرشناس و مسوولان برگزار شد تا برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت ایران ثبت شود.
گفتنی است در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل استاندار گلستان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه پدافند غیرعامل استان بازدید کرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول