اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

13 آبان شناسنامه و سند هویت انقلاب اسلامی است

یک استاد دانشگاه از یوم‌الله 13 آبان به عنوان شناسنامه و سند هویت انقلاب اسلامی یاد کرد و از آحاد جامعه خواست تا 40 سالگی انقلاب اسلامی را بازخوانی کنند.

13 آبان شناسنامه و سند هویت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم نصرالله‌نژاد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و همه تکلیف داریم در این زمینه ادای دین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اصل استکبارستیزی بنا شده است، تصریح کرد: بنا به فرمایش امام راحل «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید» این یک اساس است و نباید فراموش شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه استکبارستیزی با رویکرد نافذ و حکیمانه امام راحل شکل گرفت از این مولفه به عنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر انقلاب عنوان کرد و افزود: باید همه گروه‌های سیاسی، نخبگان و آحاد جامعه فریاد استکبار ستیزی را سر بدهند، استکبار بداند ما در مقابل شیطان بزرگ به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آئیم.

* ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را تا سقوط استکبار ادامه خواهد داد/ تفکر سازش و مذاکره یک تفکر انحرافی و خطرناک است

نصرالله‌نژاد بیان کرد: استکبارستیزی بر اساس تعصب نبوده و بر پایه حکمت و عقلانیت چراغ راه انقلاب شد، آنهایی که قلم می‌زنند تلاش کنند تا اصل استکبارستیزی تبدیل به فرع نشود.

وی با بیان اینکه ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را تا سقوط استکبار ادامه خواهد داد، تصریح کرد: متاسفانه یک تفکر انحرافی همزاد با انقلاب حرکت کرد که اگر با استکبار جهانی مذاکره کنیم مشکلات کشور حل خواهد شد، در حقیقت تفکر سازش و مذاکره یک تفکر انحرافی و خطرناک است.

این استاد دانشگاه گفت: دشمن سعی دارد با تغییر باورها و اعتقادات؛ ما از هویت اصلی خودمان دست برداریم و این هم متاسفانه توسط برخی افراد سرخورده و سست ایمان تزریق می‌شود.

نصرالله‌نژاد افزود: اسناد لانه جاساسی نشان می‌دهد که چه افرادی افکار انحرافی را در جامعه نفوذ می‌دهند، اهمیت 13 آبان تا به آنجاست که امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول