اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محدودیت ترافیکی در گرگان آغاز می‌شود

رئیس پلیس انتظامی مرکز استان گلستان گفت: با توجه به فرا رسیدن روز دانش‌آموز محدودیت ترافیکی در شهرستان گرگان از ساعت 7 و 40 دقیقه صبح امروز آغاز خواهد شد.

محدودیت ترافیکی در گرگان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سهرابی صبح امروز با گرامیداشت روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز ساعت 7 و 40 دقیقه صبح در شهرستان گرگان اجرایی می‌شود و مسیرهای جایگزین نیز برای شهروندان تعبیه شده است.

وی تصریح کرد: حدفاصل میدان شهرداری به سمت خیابان شهدا و همچنین مسیر رسالت غربی به سمت مصلی مسیر راهپیمایی 13 آبان خواهد بود.

رئیس پلیس انتظامی مرکز استان گلستان با بیان اینکه شهروندان حدالامکان از تردد با وسیله نقلیه در مکان‌های راهپیمایی از جمله مسیر شهرداری بپرهیزند، ابراز کرد: شهروندان گرگانی می‌توانند از خیابان‌های شهید رجایی و بهارستان به عنوان مسیر جایگزین برای تردد ماشین‌ها استفاده کنند.

سهرابی خاطرنشان کرد: آغاز شروع مراسم راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز خواهد بود و مبدا حرکت از میدان شهرداری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول