اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام 57 پیش‌سازه تولید مواد مخدر صنعتی در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری بالغ بر 117 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شده است، افزود: در این مدت 57 مورد پیش سازه تولید مواد مخدر صنعتی نیز منهدم شده است.

انهدام 57 پیش‌سازه تولید مواد مخدر صنعتی در گنبدکاووس

محمود علیفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و در مسیر اجرای وظایف خود در کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی با تولید، توزیع و اشاعه مواد مخدر مقابله می‌کند، اظهار کرد: منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس در سال‌های اخیر توانسته در این بخش با وجود پیچیده شدن موضوع و تکثر و شیوع مواد جدید مخدر موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه در طول یک ماهه گذشته یعنی در مهرماه سال جاری بالغ بر 23 کیلو و 233 گرم انواع مخدر در سطح شهرستان کشف شده است، افزود: از این مقدار مواد مخدر 22 کیلو و 978 گرم آن سنتی و 255 گرم آن مواد مخدر صنعتی بوده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این مدت تعداد 107 نفر شامل 40 نفر خرده‌فروش موادمخدر و 67 نفر معتاد متجاهر در شهرستان دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: در مهرماه گذشته پنج مورد نیز طرح مقابله‌ای و 13 دوره کلاس‌های آگاه‌سازی جوامع هدف توسط ماموران ما در سطح شهرستان برگزار شده است.

* کشف 87000 قرص روانگردان و غیرمجاز در گنبدکاووس

علیفر در تشریح آمار کشفیات هفت ماهه ابتدایی سال جاری نیز، تاکید کرد: در این مدت بالغ بر 117 کیلو و 83 گرم انواع مواد مخدر کشف کرده‌ایم که 34 کیلو و 135 گرم آن مواد مخدر صنعتی و بالغ بر 82 کیلوگرم آن مواد مخدر سنتی بوده است.

وی از دستگیر شدن 506 نفر معتاد متجاهر و 467 خرده‌فروش مواد مخدر در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 56 مرحله طرح پاکسازی و مقابله نیز در این مدت در سطح شهرستان گنبدکاووس اجرایی شده است که به انهدام دو باند قاچاق و تخریب 57 مورد پیش سازه‌های تولید مواد مخدر صنعتی منجر شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این مدت تعداد 87 هزار قرص روانگردن و غیرمجاز نیز در عملیات‌های پلیسی ما کشف شده است، ادامه داد: دو لابراتوار ساخت مواد مخدر نیز در این عملیات‌ها منهدم شده است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول