اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

افزایش 144 درصدی کشفیات مواد مخدر در گنبدکاووس/ انهدام 44 باند مواد مخدر در 9 ماهه اخیر

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به کشف بیش از 228 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان در 9 ماه اخیر، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 144 درصد افزایش یافته است.

افزایش 144 درصدی کشفیات مواد مخدر در گنبدکاووس/ انهدام 44 باند مواد مخدر در 9 ماهه اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود علیفر پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گنبدکاووس با اشاره به اینکه عملیات‌های پلیسی و طرح‌های پاکسازی نیروی انتظامی در سطح شهرستان گنبدکاووس به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: در یک ماه گذشته بالغ بر سه کیلو و 966 گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است که با توجه به آمار سال گذشته که یک کیلو و 228 گرم بوده 144 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در یک ماهه اخیر 124 نفر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس دستگیر شده‌اند، افزود: 60 نفر از این افراد خرده‌فروشان موادمخدر و 64 نفر نیز از جمله معتادین متجاهر بوده‌اند که توسط پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس دستگیر شده‌اند.

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه آمار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در 9 ماهه نخست سال 1397 نیز حاکی از رشد 76 درصدی است، خاطرنشان کرد: در طی این مدت بالغ بر 228 کیلو و 267 گرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شده که به نسبت سال گذشته با 129 کیلو و 770 گرم رشد قابل توجهی داشته است.

علیفر از تشکیل پرونده برای یک هزار و 324 نفر در حوزه مواد مخدر در مراجع قضایی خبر داد و گفت: در 9 ماهه اخیر بالغ  بر یک هزار و 278 نفر در این بخش دستگیر شده‌اند که از میان آنها 672 نفر خرده‌فروش و 606 نفر معتادین متجاهر بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طی 9 ماهه سال جاری 129 مرحله طرح مقابله با مواد مخدر در سطح شهرستان گنبدکاووس اجرایی شده است، تاکید کرد: 49 مرحله پاکسازی، 43 مرحله مقابله محله‌محور، 33 طرح مدرسه‌محور و نهایتا 6 مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی مهمترین طرح‌های این حوزه بوده است.

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس از انهدام 44 باند مواد مخدر در طی 9 ماه اخیر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این بالغ بر 71 جلسه آگاه‌سازی و آموزش در حوزه مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس اجرایی شده است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول