اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان

دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان گفت: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان در رده سنی نونهالان، نوجوانان، مالکین و بزرگسالان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان

محسن حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که استان زنجان در حوزه سوارکاری دارد، از همین رو رویدادهای پرش با اسب استان زنجان تقریبا هر دو هفته یکبار در زنجان برگزار می‌شود.

دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان با اشاره به اینکه رویدادهای پرش با اسب در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش خواهر و برادر برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رویدادها فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای برتر در سوارکاری است.

وی با بیان اینکه 25 مهر امسال نیز مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، مالکین و بزرگسالان برگزار می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه سوارکاری ارسباران برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که 35 سوارکار در این مسابقات حضور داشته باشند.

دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان با اشاره به اینکه طبق قرار قبلی، مقرر بود که افتتاحیه باشگاه سوارکاری کالسکه زرین نیز همزمان با این مسابقات برگزار شود، گفت: اما مراسم به تعویق افتاده و قرار است تا پایان سال مراسم افتتاح برگزار شود.

وی از افزایش قیمت باشگاه‌های سوارکاری برای آموزش این رشته ورزشی به صورت سالانه خبر داد و گفت: با توجه به امکانات باشگاه هزینه آموزش در این رشته حدود 350 تا 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول