اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کورس سوارکاری سلطانیه به صورت سالانه برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در تلاش هستیم با مساعدت فدراسیون سوارکاری این مسابقات را به صورت سالانه و در خردادماه به صورت رسمی و ثابت در چمن سلطانیه برگزار کنیم.

کورس سوارکاری سلطانیه به صورت سالانه برگزار می‌شود

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته میزبانی‌های متعدد رشته‌های ورزشی در استان زنجان انجام شده است که نشان از ظرفیت بالای استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه یکی از میزبانی‌های مهم برگزار شده در استان مربوط به کورس اسب‌دوانی سلطانیه بود، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته این مسابقات در حد مطلوبی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم سلطانیه و ورزشکاران از مسابقات برگزار شده، گفت: با توجه به میزبانی خوب استان زنجان و ظرفیت بالای چمن سلطانیه این قول را از فدراسیون سوارکاری گرفتیم که این رویداد در تقویم سال آینده نیز ثبت و گنجانده شود.

خلیلی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با مساعدت فدراسیون سوارکاری این مسابقات را به صورت سالانه و در خردادماه به صورت رسمی و ثابت در چمن سلطانیه برگزار کنیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای چمن سلطانیه برگزاری این مسابقات موجب توسعه گردشگری و هتلینگ منطقه نیز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه  چمن این شهر دارای ظرفیت بسیار بالایی برای برگزاری مسابقات اسب سواری به صورت ملی است، اضافه کرد: این ظرفیت با توجه به قرارگیری استان زنجان در مسیر عبور 10 استان نیز از دیگر ظرفیت‌هایی است که باید به آن توجه شود که امید است با حمایت بیش از پیش مسؤولان این ورزش را با توجه به ظرفیت بالای چمن شهر سلطانیه توسعه دهیم.

به گزارش فارس، در نخستین کورس سوارکاری شمالغرب سلطانیه 40 سوارکار از سراسر کشور حضور داشتند و این مسابقات در پنج رده ترکمن، تاروبرد؛ کرد، دوخون و فلات محلی برگزار شد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول