اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نفرات برتر دوومیدانی و نجات غرق خراسان شمالی مشخص شدند

نفرات برتر رقابت‌های آقایان و بانوان دوومیدانی خراسان شمالی به همراه تیم نجات‌غریق آقایان استان امروز با برگزاری رقابت‌های استانی مشخص شدند.

نفرات برتر دوومیدانی و نجات غرق خراسان شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مسابقات انتخابی و قهرمانی استان خراسان شمالی در رشته‌های دوومیدانی  و نجات‌غریق امروز برگزار شد.

علی‌اصغر صابری در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات مرحله اول نهمین دوره لیگ دو و میدانی استان با حضور ۶۴ نفر در قالب ۵ تیم در مجموعه ۱۹ شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج انفرادی کسب‌شده اشاره کرد و افزود: کورش برات نیا، مرتضی احمدی، رضا علی‌آبادی، علی مرادی، امید ایزدپرست، امیر سلحشور و  رضا ربانی رتبه‌های برتر ماده‌های مختلف رقابت‌های استان را کسب کردند.

رئیس هیات دوومیدانی با اعلام نتایج تیمی گفت: تیم بجنورد با ۸۰ امتیاز، شیروان با ۵۵ امتیاز دوم و داروخانه دکتر شریعتی نیا با ۳۰ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری دور نخست رقابت‌های دوومیدانی بانوان استان

آیدا رمضان زاده نیز در خصوص مسابقات بانوان دو و میدانی استان گفت: مرحله نخست  نهمین دوره لیگ دو و میدانی بانوان استان با حضور ۳۵ نفر ورزشکار در قالب ۴ تیم در ۱۰ ماده به میزبانی مجموعه ورزشی ۱۹ مهر شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج انفرادی کسب‌شده در ۱۰ ماده اشاره کرد و افزود: غزاله مهردلان، ملیحه قدیمی، مهربان دلاوری، افسانه فریدی، کتایون رحیمی، ستایش یزدانی، آیدا ساداتی زاده، شبنم سعادتمند توانستند نفرات برتر بخش‌های مختلف شوند.

رمضان زاده افزود: نفرات برتر بعد از سه مرحله لیگ استان به مسابقات لیگ برتر اعزام می‌شوند.

گفتنی است در پایان نتایج تیمی، تیم بجنورد الف با ۷۴ امتیاز، تیم داروخانه دکتر شریعت نیا راز با ۴۵ امتیاز و تیم شیروان با ۴۰ امتیاز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم تیمی شدند.

تیم نجات غرق خراسان شمالی مشخص شد

موسی احمدی جلایر  با اشاره به برگزاری رقابت میان غریق نجات‌های خراسان شمالی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم نجات‌غریق و غواصی استان با حضور ۳۰ نفر در استخر هلال‌احمر شهرستان شیروان برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: این مسابقات در ۵ ماده برگزار و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور در جزیره کیش اعزام می‌شوند.

دبیر هیات نجات‌غریق و غواصی استان به نتایج انفرادی این مسابقات اشاره کرد و گفت: سعید تیموریان، علی محمدخانی، مسعود احسانی و محمد ایزانلو موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات در رده‌های مختلف شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول