اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بازیکن ناشناخته تیم ملی راگبی در خراسان شمالی / ۵۰۰ هزار تومان هدیه مسئولان

حامد شریفیان ازجمله ورزشکاران خراسان شمالی است که در تیم ملی این رشته عضویت دارد اما به اعتقاد وی، متولیان ورزش استان او را به خوبی نمی‌شناسند و تنها کمک آنان طی سالیان اخیر هدیه‌ای ۵۰۰ هزارتومانی بوده است.

بازیکن ناشناخته تیم ملی راگبی در خراسان شمالی / ۵۰۰ هزار تومان هدیه مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد همواره استعدادهای ورزشی در خراسان شمالی کم نبوده‌اند که گاها در همین استان مانده‌اند یا برای ادامه ورزش حرفه‌ای خود به استان و تیم دیگری کوچانیده‌اند.

حامد شریفان ۲۸ ساله ازجمله ورزشکاران خراسان شمالی است که به گفته خودش ورزش را با دو و میدانی آغاز کرد و تا سال ۹۳ نیز توانست برای خراسان شمالی مقام سوم رقابت‌های دوی امدادی را کسب کند.

او که در لیگ برتر دو و میدانی کشور با تیم‌های گاز خراسان، شهرداری همدان، نیروهای مسلح و سبک‌سازان به میدان رقابت رفته بود از پیشنهاد تیم مشهد به حضورش در رشته راگبی خبر می‌دهد و می‌گوید: چون بازیکن سرعتی بودم در تمرینات راگبی مشهد حاضر شدم و با تیم خراسان رضوی عازم مسابقات لیگ راگبی کشور شدم و توانستیم به همراه اعضای تیم مشهد قهرمان رقابت‌ها شده و عنوان پرامتیازترین بازیکن لیگ را کسب کنم.

 

شریفان این حضور پررنگ در راگبی را آغازی برای شروع دعوتش به تیم ملی قلمداد کرد و افزود: این دعوت به تیم ملی راگبی باعث علاقه بیشتر به این ورزش شد اما فقط به فاصله ۲۴ ساعت مانده به اعزام تیم ملی به رقابت‌های هندوستان، بنده به‌عنوان تنها نماینده استان‌های خراسان، به علت برخی مسائل پشت پرده از تیم کنار گذاشته شدم درحالی‌که استحقاق لازم برای اعزام به رقابت‌ها را داشتم.

وی با تأکید بر حفظ روحیه و ادامه تمرینات به‌صورت فشرده تصریح کرد: پس‌ازآن بار دیگر به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر کشور انتخاب شدم و این بار همراه تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک ریو در هندوستان طی سال 2015 اعزام شدیم و به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدم.

این عضو تیم ملی راگبی عدم وجود تیم این رشته ورزشی در خراسان شمالی را عاملی در راستای حضور در تیم خراسان رضوی دانست و گفت: به علت نمایش درخشان در رقابت‌های هندوستان از تیم‌های اماراتی نیز پیشنهاداتی داشتم اما قصدم تقسیم شیرینی این اتفاق در بجنورد بود.

وی اما تنها هدیه تعلق‌گرفته از سوی مجموعه ورزش استان را فقط کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی اعلام کرد.

 

او اما ادامه افتخاراتش را این‌گونه بیان می‌کند: کسب سه دوره عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر راگبی ۱۵ نفره کشور، حضور در جمع ۴ تیم برتر باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۶، نائب قهرمانی راگبی ۱۵ نفره آسیا در تاشکند ازبکستان ازجمله افتخارات اخیر به‌دست‌آمده است.

شریفیان از برگزاری رقابت‌های راگبی قهرمانی کشور طی ماه آینده خبر داد و افزود: جای خالی تیم راگبی در خراسان شمالی احساس می‌شود زیرا افراد زیادی از استان به بنده مراجعه می‌کنند و استعدادهای خوبی نیز در میان آنان دیده می‌شود.

وی که دل‌پری از مسئولان به‌خصوص متولیان ورزش استان داشت، تصریح کرد: تاکنون هیچ‌کدام از مسئولان استان، بنده را به‌عنوان عضو تیم ملی راگبی نشناخته‌اند و حتی مورد استقبال نیز واقع نشده‌ام.

شریفیان ادامه داد: در حال حاضر با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری در حال فعالیت دریکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بجنورد هستم و آخر هر هفته برای تمرینات راگبی به مشهد سفر می‌کنم.

 

این عضو تیم ملی راگبی کشور در انتها گفت:  برای قرار گرفتن در میان بازیکنان اصلی تیم ملی راگبی کشور تمام تلاش خود را انجام می‌دهم اما با وضعیت شغلی فعلی این امکان بسیار سخت است.

شریفیان در انتها با تأکید بر وجود قهرمانان و استعدادهای ورزشی مناسب در خراسان شمالی تصریح کرد: حق ملی پوشان ورزشی خراسان شمالی تاکنون به آنها داده نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول