اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کسب نخستین امتیاز اترک / تساوی در روز تیرک‌ها!

تیم اترک خراسان شمالی در سومین دیدار خود طی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تساوی برابر تیم اروند خرمشهر نخستین امتیاز خود را کسب کرد اما به رده انتهایی جدول سقوط کرد.

کسب نخستین امتیاز اترک / تساوی در روز تیرک‌ها!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد عصر امروز سومین مسابقه تیم اترک خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد و با حضور هزار تماشاگر و هوادار این تیم برگزار شد.

تیم اروند خرمشهر که میهمان این دیدار بود، طی دو هفته گذشته یک پیروزی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده بود و تیم اترک بجنورد نیز دو بازی گذشته خود را با باخت پشت سر گذاشت تا تشنه کسب نخستین امتیاز در مسابقات باشد.

از همان ابتدا دو تیم به ارزیابی یکدیگر که تیم اترک با خطای یکی از بازیکنان خود و دریافت کارت قرمز از داور ۱۰ نفره شد اما توانست در همان نیمه نخستین گل خود در رقابت‌ها را به ثمر برساند.

 

اما در نیمه دوم این تیم خرمشهر بود که بر حملات خود افزود و توانست گل تساوی را وارد دروازه اترک کند. دو تیم بعدازاین نیز موقعیت‌های خطرناک گلزنی را داشتند که هیچ‌کدام از آنها به ثمر نرسید و تیرک دروازه‌ها مانع گلزنی شد و در انتها تیم اترک نخستین امتیاز خود در این مسابقات را کسب کرد.

فیروز کریمی که این روزها هدایت تیم اترک را برعهده دارد بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرمنده مردم شدیم و ده نفره شدن تیم در دقیقه ۲۵ بسیار سخت بود اما درمجموع بازی ارائه‌شده بهتر بود.

وی روند تیم را رو به رشد دانست و ادامه داد: باید این پیشرفت سرعت پیدا کند و حضور بازیکنان خوب در تیم توانست کیفیت بهتری را در تیم ایجاد کند.

 

 

کریمی با تأکید بر لزوم تمرینات بیشتر در بخش‌های مختلف به‌خصوص دروازه‌بان تیم خاطرنشان کرد: گل دریافت شده براثر مشکلات بوده که باید رفع شود.

وی از حمایت مسئولان و مردم تشکر کرد و خواستار ادامه حمایت مردمی از این تیم شد.

گفتنی است تیم اترک اگرچه توانست نخستین امتیاز خود را در این مسابقات کسب کند اما به خاطر گل زده کمتر نسبت به سایر حریقان خود، در رده انتهایی جدول ۱۴ تیمی گروه نخست لیگ دسته دوم کشور قرارگرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول