اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس گرگان

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از افزایش نرخ مصوب سرویس مدارس گرگان در فصل تحصیلی پیش رو خبر داد.

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سرویس‌های مدارس در گرگان برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید حدود یک هزار راننده متقاضی فعالیت در سرویس مدارس هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد علاوه بر دریافت مجوز‌های لازم، ۴۷۰ راننده در طرح سامانه سپند نیز ثبت نام کردند و عزیزانی که قصد ثبت نام در سامانه سپند دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: تمامی رانندگان سرویس مدارس پس از ثبت نام در سامانه سپند می‌توانند برچسب و آرم و علائم مخصوص را از سازمان حمل و نقل دریافت کنند.

سالاری بیان کرد: همچنین تمامی رانندگان و شرکت‌های سرویس مدرسه باید نسبت به رعایت دریافت نرخ مصوب اقدام کنند در غیر این صورت شهروندان می‌توانند به واحد بازرسی و شکایات سازمان حمل و نقل واقع در بلوار غدیر مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۶۱۶۸۸۵۹۹ تماس گیرند.

وی در خصوص نرخ جدید مصوب سرویس‌های مدارس در گرگان تاکید کرد: برای خودروهای پژو، سمند، ال 90 و «ام وی ام» تا مسافت 6 کیلومتر یک میلیون و 200 هزار ریال، برای خودروهای «ام وی ام 110»، پراید و پیکان، تا مسافت 6 کیلومتر یک میلیون و 100 هزار ریال، برای خودروهای ون دلیکا، نارون و تویوتا هایس به تا مسافت 6 کیلومتر 900 هزار ریال و مینی بوس تا مسافت 6 کیلومتر 720 هزار ریال مصوب شده است.

سالاری بیان کرد: در صورت افزایش میزان مسافت، به ازای هر کیلومتر پنج درصد به قیمت مصوب اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول