اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سوار کردن مسافر اضافی در سرویس مدارس ممنوع!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: سرویس مدارس نباید بیش از ظرفیت قانونی و مجاز خودرو که در کارت آن قید شده اقدام به سوارکردن دانش‌آموزان کنند، در این صورت پلیس برای بار اول جریمه و در صورت تکرار از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.

سوار کردن مسافر اضافی در سرویس مدارس ممنوع!

علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ارتباط با سرویس مدارس و استاندارد بودن آن جلسات مربوط با آموزش و پرورش برگزار شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه یکی از تأکیدات ما این است که با احترام به قانون با اولویت دادن سلامت دانش‌آموزان، فعالیت کنند و از هرگونه سوار کردن مسافر بیش از حد ظرفیت خودرو خودداری کنند، تصریح کرد: البته رانندگان سرویسی که این موضوع را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

وی همچنین با درخواست از رانندگان برای رعایت قانون و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت مقررات ترافیکی اضافه کرد: انتظار داریم رانندگان با رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را برای حفظ سلامت مسافران خود داشته باشند.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه پلیس برای حفظ جان دانش‌آموزان از هیچ تخلفی گذشت نخواهد کرد، افزود: رانندگان سرویسی که تخلف کنند جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین با هشدار به موتورسیکلت‌سوارانی که در مقابل مدارس دخترانه ویراژ می‌دهند نیز گفت: پلیس با افرادی که برای دانش‌آموزان مزاحمت ایجاد کنند برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی مناسبتی ویژه مدارس از اول تا 15 مهرماه به صورت ویژه اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: البته در طول سال نیز بر موضوعات راهنمایی و رانندگی نظارت خواهد شد.

شیرمحمدی همچنین در ارتباط با طرح شناور شدن ساعات کاری ادارات نیز گفت: در زنجان نیازی به این کار نیست، چون ترافیک زنجان بسیار کم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه ترافیک زنجان در ساعاتی از روز که شهروندان در هسته مرکزی شهر حضور دارند، بیشتر است، تصریح کرد: در این ساعات حجم خودروها از ظرفیت خیابان‌ها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از خودروهایی که در شهر تردد می‌کنند تک سرنشین است، اضافه کرد: همین امر موجب ترافیک بیشتر و زمان‌بر بودن رسیدن به مقصد مورد نظر می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول