اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

الگوسازی از فعالیت‌های برتر خادمیاران رضوی با برگزاری جشنواره خدمت

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: جشنواره خدمت برای الگوسازی از فعالیت‌های برتر و موفق خادمیاران سراسر کشور، تبادل تجربیات و قدردانی از زحمات خادمیاران است.

الگوسازی از فعالیت‌های برتر خادمیاران رضوی با برگزاری جشنواره خدمت

سهیل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، جشنواره خدمت را امکان ثبت نظرات و دیدگاه‌های تخصصی و موضوعات مرتبط با خدمت و همچنین ثبت تجربیات و ابتکارات خادمیاران در عرصه‌های عملی و انجام خدمت در قالب جشنواره برشمرد.

وی افزود: هدف از جشنواره خدمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران فعالیت‌های تخصصی خادمیاران در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت‌های تخصصی خادمیاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف جشنواره برشمرد.

صالحی گفت : جشنواره خدمت  سه محور اصلی گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می‌شود که خادمیاران رضوی می‌بایست پس از مراجعه به سامانه خادمیاری ، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب نموده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند و خادمیاران می‌توانند یک یا چند مطلب در سامانه درج نمایند و محدودیتی در درج الگوها در بخش‌های مختلف ندارند.

وی اظهار کرد: با توجه به آثار ارائه شده در جشنوار خدمت، ۹۰۴ اثر از خادمیاران استان مازندران ثبت گردید که از این تعداد ۲۹ اثر مورد تائید و انتشار قرار گرفت که بر اساس آمار ارائه شده مازندران رتبه دوم کشور در جشنواره در حال حاضر از آن خود کرد.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران افزود: موضوعات آثار مورد تایید و انتشار یافته از مازندران آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی است.

صالحی در پایان گفت: از دیار علویان استان مازندران ۱۵ هزار و ۸۰۶ نفر برای خدمت در بارگاه ملکوتی امام رئوف ثبت نام کردند تا در بخش‌های مختلف به محرومین کمک‌رسانی نمایند بنابراین انتظار است با ارائه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول