اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه جهیزیه ایرانی در زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نمایشگاه جهیزیه ایرانی همزمان با هفته ازدواج در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه جهیزیه ایرانی  در زنجان برگزار می‌شود

لیلا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امسال نیز برنامه‌های متعددی، همزمان با این روز پیش‌بینی شده است که بر اساس ایام هفته ازدواج اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته ازدواج از 12 تا 18 مردادماه در زنجان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی بحث با همکاری دستگاه‌های عضو و ذیربط برنامه‌های متعددی همزمان با این ایام اجرایی خواهد کرد.

وی از تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با عنوان ازدواج و راهکارهای زندگی موفق با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و گفت: فراهم ساختن امکان استفاده رایگان از سینما برای زوج‌های جوان در روز نخست ذی‌الحجه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از جمله برنامه‌های این ایام است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوع ازدواج دانشجویی از سوی دانشگاه‌ها، اعلام روز ازدواج به عنوان روز طلاق و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه ازدواج از سوی دادگستری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

کریمی افزود: پیش‌بینی اختصاص اینترنت رایگان به زوجین به عنوان هدیه توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد شرایط تسهیلات مسکن برای زوجین در روز نخست ذی‌الحجه از سوی مسکن و شهرسازی، استفاده زوج‌های جوان از مجموعه‌های ورزشی از سوی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ازدواج است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی برای دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش، برگزاری دوره آموزشی با حضور مبلغان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری جشن ازدواج مددجویی توسط کمیته امداد، برگزاری نشست‌های تخصصی بانوان توسط اداره کل امور بانوان استانداری زنجان، ویزیت رایگان زوجین جوان و مشاوره بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته ازدواج اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج، انجام پژوهش‌های بنیادی ازدواج با همکاری جهاد دانشگاهی، انجام مشاوره رایگان در مراکز زیرپوشش بهزیستی، برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه توسط هلال احمر، پیش‌بینی اردوهای راهیان نور توسط سپاه استان، تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم توسط اداره کل بنیاد شهید استان زنجان، شناسایی و تقدیر از زوجین فعال در حوزه محیط زیست توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و کارگران کارخانه‌های تولیدی توسط سازمان صمت و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و ارائه خدمات مشاوره رایگان توسط شهرداری‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته ازدواج خواهد بود.

کریمی گفت: برگزاری جشن بزرگ ازدواج به همراه تجلیل از خیرین و فعالان در حوزه ازدواج و برگزاری نمایشگاه جهیزیه ایرانی به منظور حمایت از تولید داخلی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته ازدواج خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول