اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اهدای 429 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اهدای 429 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد.

اهدای 429 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان به منظور ایجاد زمینه توانمندسازی و خودکفایی در جامعه هدف خدمات متعددی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات این نهاد در حمایت از مددجویان پرداخت کمک معیشت به آنها است، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال به 20 هزار و 476 خانوار زیر پوشش این نهاد 74 میلیارد و 425 میلیون و 810 هزار ریال کمک معیشت پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در بازه زمانی اعلام شده یک هزار و 191 وام کارگشایی نیز به مددجویان پرداخت شده است، اضافه کرد: کمیته امداد استان برای پرداخت این وام‌ها 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

حسینی همچنین گزارشی از کمک هزینه‌های پرداختی در بحث ازدواج ارائه کرد و گفت: امسال 429 کمک هزینه ازدواج به مددجویان در شرف ازدواج اهدا شده است.

وی ادامه داد: از تعداد جهیزیه‌های اهدا شده 290 مورد جهیزیه دختران تحت حمایت، 10 مورد به دختران غیر تحت حمایت، 12 مورد کمک هزینه ازدواج مجدد بانوان و 117 مورد نیز هدیه ازدواج پسران تحت حمایت بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به هزینه 9 میلیارد و 187 میلیون و 627 هزار ریالی برای پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج مددجویان گفت: از این مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد و 4 میلیارد و 028 و 678 هزار ریال نیز محل کمک‌های مردمی زکات و طرح کوثر تامین شده است.

حسینی با تاکید بر یاری خیران با کمیته امداد در پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج گفت: در حال حاضر 602 نفر برای دریافت کمک هزینه ازدواج پشت نوبت هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین گزارشی از ارائه تسهیلات نظام وظیفه نیز ارائه کرد و گفت: 47 نفر از فرزندان تحت حمایت برای دریافت معافیت سربازی معرفی و اقدامات مربوط در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول