اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

قاچاق انسان زیر ذره‌بین سازمان امنیت و همکاری اروپا در «عشق آباد»

سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر «عشق آباد» میزگردی را با موضوع تدوین روش‌های مؤثر کمک به قربانیان قاچاق انسان برگزار کرد.

قاچاق انسان زیر ذره‌بین سازمان امنیت و همکاری اروپا در «عشق آباد»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند ، سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر «عشق آباد» میزگردی را با موضوع تدوین روش‌های مؤثر کمک به قربانیان قاچاق انسان برگزار کرد.

در این مراسم نمایندگان پارلمان، دادستان کل، وزارت دادگستری، دادگاه عالی، وکلا و دیگر کارمندان ادارات ترکمنستان شرکت کردند.

«ناتالیا دروزد» رئیس مرکز سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد، گفت: مقابله با قاچاق انسان و کمک به قربانیان این جنایت یک اولویت کلیدی برای تمام 57 کشور عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا می‌باشد.

دروزد بر نقش مهم همکاری‌های سازمان‌های بین المللی با جامعه مدنی و دیگر طرف‌های علاقه‌مند با هدف تنظیم اقدامات موثر با قاچاق انسان تاکید کرد.

وی افزود: فقط از طریق همکاری‌های گسترده و فعالیت مشترک می‌توانیم در امر مبارزه با قاچاق انسان و کمک به آسیب دیدگان این جنایت به نتایج مثبت دست یابیم.  

شرکت کنندگان این سمینار همچنین کمک به افراد آسیب دیده و برنامه فعالیت مراکز اعاده حیثیت برای این افراد را نیز بررسی کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول