اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حوادث غیر مترقبه محور دیدار مقامات تاجیک و سازمان امنیت و همکاری اروپا

رئیس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان و رئیس دفتر برنامه های سازمان امنیت و همکاری اروپا در «دوشنبه» دیدار و گفت‌وگو کردند.

حوادث غیر مترقبه محور دیدار مقامات تاجیک و سازمان امنیت و همکاری اروپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «رستم نظرزاده» رئیس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان و «والیو کیور» رئیس دفتر برنامه های سازمان امنیت و همکاری اروپا در «دوشنبه» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار اطلاعاتی در مورد همکاری‌های بین المللی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان در زمینه پیشگیری و مقابله با بلایای طبیعی در اختیار مهمان خارجی قرار داده شد.

نظرزاده در این دیدار از کیور برای ارائه کمک‌های لازم به مردم آسیب‌دیده برخی نواحی تاجیکستان از بلایای طبیعی در اوایل تابستان سال جاری میلادی تشکر کرد.

در این دیدار توسعه بیشتر تعاملات 2 طرف در زمینه شرایط اضطراری و همچنین فعالیت مشترک کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا در این زمینه بررسی شد.

مسائل مربوط به آماده سازی و بازآموزی کارمندان کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارها از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

رئیس دفتر برنامه‌های سازمان امنیت و همکاری اروپا از قصد سازمان مذکور برای حمایت از کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان خبر و برای ارائه کمک‌های لازم جهت ترویج مسائل مربوط به توسعه همکاری دوجانبه در زمینه پیشگیری و حذف شرایط اضطراری ابراز آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در مورد طیف گسترده‌ای از مسائل مورد علاقه 2 طرف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول