اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان معرفی شد

رحیم حسنی با رأی اعضای مجمع هیئت سوارکاری استان زنجان به ریاست این هیئت انتخاب شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و بعد از چهار ماه که این هیئت به صورت سرپرستی اداره می‌شد، رحیم حسنی ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان در سکوت خبری برگزار شد چرا که پیامک ارسال شده برای خبرنگاران برای روز یکشنبه ارسال شده بود، از این رو این مجمع بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

در این رابطه معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری طبق برنامه‌ریزی انجام شده، گفت: در مجمع انتخاباتی امروز رحیم حسنی که سابقه ریاست در این هیئت را داشته است به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

براساس گفته محمد حمزه‌پور رحیم حسنی تنها کاندیدای تصدی ریاست هیئت سوارکاری استان زنجان بوده است که در مجمع انتخاباتی امروز از 11 رای اخذ شده موفق به کسب 10 رای موافق شده است.

شایان ذکر است، مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان سال گذشته برگزار و یحیی رحمتی به‌ عنوان رئیس این هیئت انتخاب شده بود که وی از این سمت استعفا کرده و طی چهار ماه گذشته رحیم حسنی به عنوان سرپرست هیئت را اداره می‌کرد.

براساس اخبار رسیده از مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان، این مجمع با حضور 11 نفر از اعضای مجمع برگزار شده و رئیس فدراسیون در این مجمع قول‌هایی برای پیگیری مطالبات از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی این رشته ورزشی را داده است.

براساس گفته مسعود خلیلی در حال حاضر 440 باشگاه سوارکاری در ایران فعالیت می‌کند و اطلاعات بیش از 15 هزار راس در کشور ثبت شده‌ است. 

طبق برنامه اعلام شده از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تا پایان سال جاری مجامع انتخاباتی پنج هیئت دیگر نیز برگزار می‌شود. 

رشته‌های تکواندو، کبدی، سه‌گانه، اسکیت و ورزش‌های رزمی از جمله هیئت‌هایی هستند که به دلیل به پایان رسیدن و یا استعفای رؤسای خود تا پایان سال جاری برای آن‌ها مجامع انتخاباتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول