اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه‌های آبخیزداری و کشاورزی با حضور جهانگیری در زنجان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:‌ با توجه به حضور اسحاق جهانگیری دراستان هفت پروژه آبخیزداری و چندین پروژه کشاورزی، افتتاح خواهد شد.

پروژه‌های آبخیزداری و کشاورزی با حضور جهانگیری در زنجان افتتاح می‌شود

حسین جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد:‌ همزمان با سفر اسحاق جهانگیری چندین پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم نمادین افتتاحات، پروژ‌ه‌های کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده خواهد بود، افزود: فردا با حضور معاون رئیس جمهور آبیاری تحت فشار یک هزار و 220 هکتار از اراضی کشاورزی استان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه افتتاحی شهرستان خدابنده، آبیاری تحت فشار یک مزرعه 180 هکتاری خواهد بود که به دست معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: در این افتتاح آبیاری تحت فشار یک هزار و 40 هکتار دیگر نیز در سایر نقاط استان به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری خاطر نشان کرد: همزمان با حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور، هفت پروژه آبخیزداری در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در رابطه با مشکلات ایجاد شده برای زمین‌های کشاورزی توسط معادن اظهار کرد: تخریب مزارع کشاورزی توسط معادن از سوی سازمان صمت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره اینکه استاندار زنجان معاون عمرانی خود را مسؤول رسیدگی به وضعیت تخریب مزارع و منابع طبیعی توسط معادن کرده است، افزود: مردم می‌توانند شکایات و انتقادات خود را مکاتبه کنند تا به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول