اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پل امام حسن مجتبی (ع) روز عید فطر زیر بار ترافیک می‌رود

سرپرست معاونت امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان گفت: طبق پیش‌بینی انجام شده، پل امام حسن مجتبی (ع) عید فطر زیر بار ترافیک می‌رود.

پل  امام حسن مجتبی (ع) روز عید فطر زیر بار ترافیک می‌رود

داود نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه شهرداری زنجان بر افتتاح پل گلشهر در روز دهم خردادماه بود اما شرایط جوی برنامه را به هم ریخت و موجب شد که موعد افتتاح کمی به تعویق بیفتد.

سرپرست معاونت امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه موضوع دوم نیز مربوط به یک سری تأسیسات است که شامل لوله‌های آب 300 میلی‌متر آب و فاضلاب و ... است، اضافه کرد: برای جلوگیری از دوباره کاری به دنبال اصلاح آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای پیمانکار پروژه در سر پروژه مشغول به فعالیت هستند و نصب نیوجرسی‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: اگر شخص شهردار اجازه بدهد روز عید فطر پل به صورت غیررسمی زیر ترافیک خواهد رفت.

نوری ادامه داد: ضلع پایین نیز که بحث‌های زیرسازی و جدول‌گذاری را شهرداری انجام داده و بحث‌های فضای سبز آن در حال انجام است تا به صورت کامل همه دسترسی‌ها در آن باز شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان تصریح کرد: امیدواریم در هفته آینده افتتاح رسمی پل را داشته باشیم.

وی در ادامه درباره تحمیل هزینه بیشتر از محل ساخت پل به شهرداری زنجان گفت: برآورد اولیه و قرارداد با پیمان‌کار 24 میلیارد و 200 میلیون تومان بود، اما به علت وجود معارض و همچنین افزایش یکباره قیمت‌ها شاهد افزایش هزینه تمام شده پل بودیم.

نوری تصریح کرد: در این باره نیز دولت بخشنامه دارد که بخشی از هزینه‌های پیمانکاران که به افزایش قیمت برخورده‌اند توسط کارفرماها جبران شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان گفت: در همین راستا پیمانکار هزینه‌های خود را اعلام کرده و مشاور نیز در حال بررسی آن است، اما باید این موضوع در شورای فنی استان و کشور بررسی شود و هزینه‌های واقعی به پیمانکار پرداخت شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که با اضافات هزینه ساخت این پل به 38 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول