اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

جان مردم شوخی‌بردار نیست/ لزوم پلمب آسانسورهای غیراستاندارد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه با جان مردم نمی‌شود شوخی کرد، گفت: باید آسانسورهای غیراستاندارد پلمب شود.

جان مردم شوخی‌بردار نیست/ لزوم پلمب آسانسورهای غیراستاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رحمتی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید متوجه این موضوع باشند که بسیاری از فعالیت‌ها قابل استانداردسازی است.

وی تصریح کرد: از آنجائیکه بیشتر در زمینه استانداردسازی کالاها متمرکز شده‌ایم و از برخی از رفتارها که باید در ادارات استانداردسازی شود، غافل هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه باید استاندارد در رفتارهای سازمانی هم وجود داشته باشد، اضافه کرد: متاسفانه این نوع استانداردسازی تعریف نشده است.

رحمتی با اشاره به اینکه مدون کردن رفتارهای درون سازمانی اهمیت داشته و می‌تواند مردم را از سردرگمی و رفتارهای چندگانه نجات دهد، یادآور شد: همچنین باید استانداردهای مورد نظر احصا شده و این موضوع را نباید به کار تشریفاتی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دفاتر استاندارد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است، ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی این دفاتر باید مسؤولان آن، حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ما مسؤولیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان را احصا نکرده‌ایم، ابراز کرد: در حوزه تعریف و تدوین استانداردسازی رفتار سازمانی برای مردم، با یک خلاء مواجه هستیم.

رحمتی با اشاره به اینکه از سویی در برخی از دستگاه‌های اجرایی چارچوب این امر مشخص نیست و نمی‌توان دستگاه‌ها را از برخی جنبه‌ها بازخواست کرد، اذعان کرد: همه کار گروه‌های استان به ارائه خدمات به مراجعین بیرون از سیستم اداری مربوط است و برای سیستم خود کار گروهی نداریم.

*آسانسورهای غیر استاندارد پلمب شود

وی در ادامه با اشاره به غیر استاندارد بودن بسیاری از آسانسورهای موجود در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه این روزها باید قبل از سوار شدن به آسانسورها، آیة‌الکرسی بخوانیم تا آسیبی وارد نشود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه موضوع غیر استاندارد بودن برخی از آسانسورها، شوخی نیست و نمی‌توان با جان مردم بازی کرد، تصریح کرد: باید آسانسورهای غیر استاندارد پلمب شود.

رحمتی با تاکید بر اینکه موضوع غیر استاندارد بودن آسانسورها تعارف‌بردار نیست و باید اداره کل استاندارد در این راستا اخطار لازم را بدهد، ادامه داد: خدای نکرده، در صورت رخداد اتفاقی هم در این حوزه، در سوابق مدیران اعمال می‌شود، چرا که به هشدار اداره کل استاندارد توجه نکرده‌اند.

انتهای پیام/73006/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول