اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت بیش از 30 موکب در 5 استان سیل‎زده کشور

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت بیش از 30 موکب در استان‎های سیل‎زده کشور خبر داد و گفت: این موکب‎ها در مدت 20 روز بیش از 700 هزار پرس غذای گرم بین سیل‎زدگان توزیع شد.

فعالیت بیش از 30 موکب در 5 استان سیل‎زده کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا عادل  امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سیلاب خساراتی را به مردم وارد کرد و همکاران ما در ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور همراه با مردم و مسؤولان، خدمات خود را به سیل‎زدگان آغاز کردند.

وی ادامه داد: از روزهای نخست وقوع سیلاب در استان گلستان افرادی که برای طرح «آرامش بهاری» عازم استان شده بودند در بُعد خدمات‎رسانی و فرهنگی به سیل‎زدگان خدمات ارائه کردند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه ، از فعالیت 30 موکب در پنج استان سیل‎زده کشور خبر داد و یادآور شد: با هماهنگی انجام شده بین هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای امامزداگان و بقاع متبرکه بیش از 30 موکب در استان‎های سیل‎زده آغاز به کار کرد و در مجموع 20 روز فعالیت بیش از 700 هزار پرس غذای گرم بین سیل‎زدگان توزیع کردند.

عادل ادامه داد: پس از گذر از بحران و تخلیه سیلاب و آسیب به لوازم خانگی سیل‎زدگان درصدد هستیم بخشی از اقلام زندگی مردم سیل‎زده را تأمین کنیم و در این راستا بیشتر از کمک خیرین استفاده کردیم.

وی از توزیع یک هزار بسته لوازم خانگی و یک هزار بسته لوازم بهداشتی و خوراکی و پوشاک بین سیل‎زدگان استان خوزستان در ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز نیز 750 بسته لوازم خانگی و مواد غذایی و بهداشتی بین سیل‎زدگان گلستانی توزیع شده است.

انتهای پیام/83018/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول