اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کشور :

اجرای منشور گام دوم راه رسیدن به قله انقلاب است

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کشور با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان برای اجرایی شدن برنامه گام دوم انقلاب گفت: انقلاب در نزدیک قله بوده و برای رسیدن به آن باید بسیار تلاش کنیم.

اجرای منشور گام دوم راه رسیدن به قله انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل امشب در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه انسان اگر می‌خواهد به سعادت برسد باید به رهنمودهای ائمه عمل کند، اظهار کرد: انسان اگر بداند توسط چه کسی و برای چه هدفی به دنیا آماده می‌تواند پله‌های رسیدن به سعادت را به درستی طی کند.

وی با اشاره به راه‌های رسیدن به سعادت گفت: امامان و ائمه اطهار چهار راه برای رسیدن به سعادت ازجمله، نماز شب، مناجات با پروردگار، نماز به موقع و‌ کسب روزی حلال ارائه کردند لذا اگر انسان به این موارد توجه کند در بسیاری از موارد موفق خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اذعان به اینکه انسان اگر عاشق خدا باشد با او مناجات می‌کند، گفت: خداوند از انسان می‌خواهد با او مناجات و درد و دل  کند و خواسته‌هایش را به او بگوید و ثمره این کار را در آخرت خواهد دید.

عادل مهم‌ترین عمل انسان برای نزدیک شدن باخدا را مناجات و دعا عنوان کرد و افزود: پروردگار مناجات با خود را دوست دارد و حتماً دعای کسی که دست گدایی به سویش دراز کند را مستجاب می‌کند زیرا انسان در دعا از پروردگار درخواست و با او خلوت و مناجات می‌کند.

وی با اشاره به‌واسطه بودن انبیا در مستجاب شدن دعا بیان کرد: در موضوع توسل اراده و خواست پروردگار است که دعا و کاری انجام می‌شود و‌ انبیا و امامان وسیله انجام این کار هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه انسان اگر کار نیک‌انجام دهد می‌تواند به بالاترین درجه سعادت برسد، گفت: پروردگار تمام راه‌های رسیدن به سعادت را در اختیار انسان قرار داده و اگر انسان بتواند راه بندگی را به‌درستی انجام دهد پروردگارش او را خریداری می‌کند.

عادل با درخواست از مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: مردم در تنگنای شدید معیشتی هستند و به همین دلیل از همه مسؤولان می‌خواهم از هیچ‌تلاشی برای حل این مشکلات دریغ نکنند زیرا مردم ایران لایق بهترین امکانات هستند.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان برای اجرایی شدن برنامه گام دوم انقلاب افزود: همان‌طور که مقام معظم‌ رهبری فرمودند انقلاب در نزدیک قله بوده و برای رسیدن و فتح آن یعنی ظهور حضرت مهدی (عج) باید بسیار تلاش کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اذعان به اینکه ایران معادلات دنیا را بر هم زده، تصریح کرد: درگذشته ایران در جهان هیچ قدرتی نداشت اما امروز و به برکت خون شهدا به چنان اقتداری رسیده که می‌تواند معادلات خاورمیانه را تغییر دهد.

عادل با اشاره به تلاش استکبار برای نابودی انقلاب بیان کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا از همه امکانات خود برای نابودی انقلاب تلاش کرده زیرا نمی‌خواهد ایران قدرت نخست منطقه خاورمیانه شود.

وی خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: مردم ما در همه حوزه‌ها با حضور خود وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند لذا از مسؤولان می‌خواهم از این فرصتی که پروردگار در اختیار آن‌ها قرار داده به بهترین نحو استفاده کنند.

انتهای پیام /84007/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول