اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تفاهم نامه دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه کینگ مونکوت تایلند

دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه کینگ مونکوت تایلند تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

تفاهم نامه دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه کینگ مونکوت تایلند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران ، نشست مشترک و جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه کینگ مونکوت تایلند، برگزار شد.

در این نشست، از دانشگاه کینگ مونوت، Suvit Saetia (رییس دانشگاه)، Kanyawim Kirtikara (معاون بخش تحقیقات و نوآوری)، Thiradet Jiarasuksakun (رییس دانشکده ریاضی)، Varit Srilaong (رییس دانشکده کشاورزی)، Chawin Chantharasenawong (معاون بخش امور بین الملل)، Ganda Boonsothonsatit (استاد دانشگاه) و Sasima Juwasophi (مدیر بخش بین الملل دانشگاه) در دانشگاه حضور یافتند. این هیات را  شجاع خانی (مدیرکل همکاری های دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و خانم سلطان نژاد (مدیر امور توسعه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) همراهی می کردند.
از دانشگاه علم و صنعت ایران نیز ذاکری (رئیس دانشگاه)، صدر (مشاور عالی رییس و مدیرکل حوزه ریاست)، شاه حسینی (معاون بین الملل)،  دلیری (مدیر برنامه ریزی و همکاریهای علمی، بین المللی)،  موسوی (مدیر امور آموزش بین المللی دانشگاه) به همراه  علائیان (رئیس دانشکده ریاضی)، نوری (رئیس دانشکده مهندسی صنایع) و میرزامحمدی (مدیر گروه مهندسی پیشرفت اقتصادی دانشکده مهندسی پیشرفت) در این نشست حضور داشتند.

در جلسه مذکور ابتدا  شاه حسینی (معاون بین الملل)، به معرفی جایگاه دانشگاه علم و صنعت ایران در نظام های رتبه بندی جهانی و تبیین دستاوردهای مهم این دانشگاه پرداخت. سپس کلیپ معرفی دانشگاه کینگ مونکوت تایلند پخش شد. در ادامه  ذاکری (رییس دانشگاه)، ضمن خوشامدگویی به مهمانان دانشگاه، نکاتی را درباره فعالیت های پژوهشی و علمی دانشگاه متذکر شد.

وی افزود: دانشگاه علم و صنعت ایران با طراحی و ساخت دو ماهواره و بهره مندی از ظرفیت های تعدادی از دانشکده های جدید و منحصر به فرد خود مانند دانشکده های راه آهن و فناوری های نوین، می تواند یاریگر دانشگاه کینگ مونکوت تایلند باشد.
 ذاکری در پایان خواستار راه اندازی گروه های کاری مشترک در حوزه های مورد علاقه مانند ماهواره، حمل و نقل، مهندسی عصبی و غیره شد.
در ادامه، رئیس KMUTT ضمن اظهار خرسندی از سفر به ایران و حضور در دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به زمینه های فعالیت مشابه امکان همکاری های دوجانبه کاملا فراهم است. وی با اشاره به تحصیل دانشجویانی از ایران در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، از برنامه ریزی برای تبادل استاد و دانشجو، اعطای بورس های تحصیلی مشترک، برگزاری دوره های آموزشی مشترک در دو کشور و غیره استقبال نمود.
در این جلسه درباره راه های تبادل علمی میان دو دانشگاه، بحث و تبادل نظر شد و در انتها، تفاهم نامه همکاری مشترک توسط دکتر ذاکری و رییس دانشگاه کینگ مونکوت به امضا رسید. تبادل استاد و هیات علمی، انجام فعالیت های تحقیقاتی مشترک، مشارکت در برگزاری سمینارهای علمی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری این دو دانشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول