اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین المللی موسسه پژوهشی رنگ و پوشش خبر داد

انعقاد تفاهم نامه همکاری موسسه پژوهشی رنگ و پوشش و دانشگاه lorraine فرانسه

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین المللی موسسه پژوهشی رنگ و پوشش از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این موسسه با دانشگاه lorraine فرانسه خبر داد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری موسسه پژوهشی رنگ و پوشش و دانشگاه lorraine فرانسه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه رنگ و پوشش، مرضیه جعفری رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی موسسه رنگ و پوشش  از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این موسسه با دانشگاه lorraine فرانسه خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری‌های بین المللی و تقویت قابلیت های پژوهشی و آموزشی و در راستای تسهیل تبادل اعضای هیات علمی، فراهم کردن فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و محققان طرفین و همکاری در هدایت پروژه تحقیقاتی مشترک منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای استفاده از توانمندی‌های مشترک جهت انجام طرح‌های علمی و آموزش و هچنین تبادل دانشجویان به امضا رسیده ، افزود: بر اساس این توافقنامه تبادل دانشجو و تبادل استاد در آینده نزدیک امکانپذیر خواهد بود.

شایان ذکر است انعقاد این تفاهم نامه در پی حضور محمد رضا صائب عضو هیات علمی موسسه پژوهشی رنگ و پوشش در دانشگاه Lorraine و دیدار و گفتگو با Nathalie Fick مدیر بین الملل دانشگاه Lorraine انجام گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول