اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم حمایت ویژه از طرح‌های توانمندسازی معتادان در حوزه‌های مختلف

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از طرح‌های توانمندسازی معتادان در حوزه‌های مختلف اشتغال، خانواده، فرهنگی و روانی در هرمزگان به صورت ویژه حمایت شود.

لزوم حمایت ویژه از طرح‌های توانمندسازی معتادان در حوزه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۸ با محوریت انجام کارهای فرهنگی و پیشگیری در استان متمرکز شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد برای اقشار در معرض آسیب جامعه به ویژه نسل جوان و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از طرح‌های توانمندسازی معتادان در حوزه‌های مختلف اشتغال، خانواده، فرهنگی و روانی در هرمزگان به صورت ویژه حمایت شود تا شاهد بازگشت بدون دغدغه این قشر به جامعه باشیم.

حیدری بیان کرد: با برنامه‌ریزی، پشتکار و مدیریت مناسب برعملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نظارت شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی و نگهداری معتادین متجاهر در استان در کوتاه مدت به صورت جدی تا رسیدن به نتایج مطلوب پیگیری و دنبال شود. 

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان ابراز داشت: مبارزه جدی، فراگیر و مستمر با ورود و ترانزیت مواد مخدر در سراسر استان با قوت در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول