اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده بوشهر:

معتادان بهبود یافته مورد حمایت شغلی و معیشتی قرار می‌گیرند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: معتادان بهبود یافته در استان بوشهر مورد حمایت شغلی و معیشتی قرار می‌گیرند.

معتادان بهبود یافته مورد حمایت شغلی و معیشتی قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ، مریم آذرشب  امروز در  بازدید از کمپ ترک اعتیاد، مرکز بازتوانی و جامعه‌پذیری بانوان بوشهری با بیان اینکه در راستای تسهیل‌گری و روان‌سازی و رفع موانع، نخستین مرکز نگه‌داری  و ترک اعتیاد بانوان در بوشهر راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در راستای تحقق مطالبات بانوان برای رسیدگی به افراد آسیب‌دیده از اعتیاد، ایجاد مرکز ترک اعتیاد و بازتوانی  بانوان مورد توجه قرار گرفت  و از اعزام این افراد به استان‌های دیگر جلوگیری شد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با قدردانی از مدیر مرکز بازتوانی و جامعه پذیری بانوان افزود: با تمام چالش‌ها و مشکلات، خانم زارعی توانست نخستین مرکز نگه‌داری  و ترک اعتیاد بانوان در بوشهر با حمایت‌های تسهیل‌گرانه دولتی راه‌اندازی کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر روان‌سازی جریان تسهیل‌گری در مرکز یاد شده بیان کرد: همکاری نیروی انتظامی در تأمین امنیت، علوم پزشکی در تسهیل فرایند تامین داروهای مورد نیاز، خدمات بیمه‌ای، بهداشتی و درمانی و بهزیستی در توجه به تحقق مطالبات، مرکز نگه‌داری  و ترک اعتیاد بانوان در بوشهر ستودنی است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی خدمات ویژه‌ای به بهبودیافتگان از اعتیاد ارائه می‌کنند خاطر نشان کرد: زیرساخت‌ها برای نگه‌داری، درمان و پیشگیری از اعتیاد در جمعیت زنان مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا معتادان بهبود یافته در استان بوشهر مورد حمایت شغلی و معیشتی قرار می‌گیرند.

آذرشب بیان کرد:با بررسی درخواست مدیر مرکز نگه‌داری  و ترک اعتیاد بانوان مقرر شد با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و شهرداری بوشهر و با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده در راستای معرفی و شناساندن  این مرکز اقدامات لازم صورت پذیرد‌.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه اشتغال بهبود یافتگان مورد توجه ویژه است افزود: قبل از ایجاد شغل برای افراد بهبودیافته دوره‌های آموزشی مهارت آموزی متعددی  برگزار می‌شود و  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های زندگی و مدیریت کسب و کار از جمله مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که در اختیار افراد بهبود یافته قرار می‌گیرد.

وی ضمن لزوم بهره‌گیری از مهارت آموزی و حرفه آموزی به‌عنوان یک رکن و مرحله اصلی در چرخه بهبود و نقش آن در تضمین فضای کسب و کار و معیشت بهبودیافتگان در پایان دوره عنوان کرد: با همکاران آموزش فنی و حرفه‌ای برای پشتیبانی از مرکز نگه‌داری  و ترک اعتیاد بانوان در مهارت آموزی شغلی و تأمین سایر ملزومات مذاکره می‌شود و از هر نوع همکاری و همراهی در ایجاد زمینه اشتغال و تامین معیشت بهبودیافتگان دریغ نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول