اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اجرای عملیات جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از اجراي عملیات جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و پلمب چهار باب ساختمان مسکونی محل فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

اجرای عملیات جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در بهبهان

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از اجرای عملیات جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و پلمب چهار باب ساختمان مسکونی محل فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت:در اجرای تدابیر ابلاغی از سوی فرماندهی انتظامی استان خوزستان مبنی بر پاکسازی نقاط آلوده سطح شهرستان و ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام پایانی سال، این طرح پس از کسب مجوز قضائی و برگزاری جلسه هماهنگی با معاون فرماندار، رئیس بهزیستی و دیگر مسئولان ارگان های مربوطه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، کلانتری12 و یگان امداد این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در اجرای این طرح ضمن پلمب چهار باب ساختمان محل فروش موادمخدر تعداد چهار معتاد متجاهر نیز جمع آوری و جهت طی دوره درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: باتوجه به ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر لذا طی هماهنگی بعمل آمده با دادستانی، فرمانداری، بهزیستی، شهرداری و دیگر ارگان های دخیل در موضوع طرح مذکور بصورت مکرر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

:small_orange_diamond:فرمانده انتظامی بهبهان در پایان از شهروندان خواست خواست هرگونه رفت آمد های مشکوک و خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان را از طریق سامانه تلفنی 110 بصورت شبانه روزی به پلیس اطلاع رسانی کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول