اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مساجد توان و ظرفیت اجرای طرح «هر مسجد، یک‌خانه» را دارند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: مساجد توان و ظرفیت اجرای طرح «هر مسجد، یک‌خانه» با سازوکار مناسب را دارند.

مساجد توان و ظرفیت اجرای طرح «هر مسجد، یک‌خانه» را دارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی و ضرورت کمک به سیل‌زدگان ازجمله مشارکت در ساخت خانه برای آن‌ها اظهار کرد: اجرای طرح «هر مسجد، یک‌خانه» در قالب جهاد همبستگی ملی بیانگر انسجام و روحیه اتحاد قوی ملی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هر مسجد یک‌خانه یکی از پیشنهادهای خوب است، افزود: در این طرح خوب اهالی باید دست‌به‌دست هم داده و در هر مسجد متعهد شوند که یک‌خانه برای سیل‌زدگان بسازند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اینکه در سال اخیر مردم هر محله با محوریت مساجد به کمک زلزله‌زدگان شتافته‌اند افزود: در جریان سیل‌های اخیر مساجد کشور پایگاهی برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شده‌اند.

رضوانی‌نژاد بر ضرورت کمک‌رسانی به همنوعان ازجمله سیل‌زدگان کشور تأکید کرد و افزود: مسجدی‌ها همان‌طور که همواره در حوادث و بلایا مختلف به کمک آسیب دیدگان شتافته‌اند این بار نیز باهمت و تلاش وافر در جهت کمک به سیل‌زدگان گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه مساجد توان و ظرفیت اجرای طرح هر مسجد یک‌خانه با سازوکار مناسب را دارند خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز در کنار مردم مهربان و همیشه درصحنه استان در طرح هر مسجد یک‌خانه مشارکت فعالانه خواهند داشت.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به حضور اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در جهت جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در کنار مردم مهربان و همیشه درصحنه استان از نخستین ساعت‌های اطلاع از وضعیت سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران در جهت جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان همت کرده و چادرهای کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در مساجد استان برپا و اقلام موردنیاز سیل‌زدگان را جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اقلامی همچون آب‌معدنی، کمپوت، تن ماهی، البسه، چادر و وجوهات نقدی را به سیل‌زدگان ارسال کردند، گفت: کانون‌های مساجد شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، لنگرود، رودبار و انزلی با همکاری ائمه جماعت در کنار سایر نهادهای فعال در مسجد اقدام به جمع‌آوری و ارسال این اقلام به مناطق سیل‌زده کرده‌اند.

انتهای پیام/84008/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول